la 07-12-2022 10:22 AM - editat ultima oară la 07-12-2022 10:30 AM de DanielaH
Ieri am plătit factura Orange (internet + TV) și am văzut că mi-ați mărit prețul abonamentului cu 2 euro fără nicio notificare.
În timp ce clienților noi le oferiți abonamentul la jumătate de preț, Netflix și alte avantaje.
Am plătit factura asta așa mărită, dar o să fie ultima.
Din fericire, în zona unde locuiesc sunt și alți operatori care oferă aceleași servicii la prețuri mult mai bune.
Modul vostru de a vă bate joc de clienții vechi e de-a dreptul josnic.
la 07-12-2022 10:39 AM
da.. și mie mi s-a întâmplat cam tot așa. Clienții au fost notificați printr-o mențiune inclusă în subsolul facturilor anterioare. Eu voi merge într-un Orange Shop să văd dacă mă pot ajuta cu o ofertă mai rezonabilă, pentru că oricum sunt în afara perioadei contractuale
la 07-12-2022 10:56 AM
@svetalex: O cunoști pe ANA? Este cea mai de trebă și respectabilă cunoștință proprie!!!! Mai important decât ”ajutorul” respectiv este ”alternativa la non-acord”(ANA). Dacă o cunoști, poți fi happy, altfel.... tot la mâna celor care te-au notificat inițial vei fi. Însă decizia îți aparține. Succes.
la 16-12-2022 01:03 PM
În Orange Shop nu am rezolvat nimic. Mi-au oferit abonamentul standard. Nu au putut nici măcar să mă ajuta cu prelungirea perioadei contractuale/ofertă pentru abonamentul de TV+net. mi s-a spus că doar online se poate face. am lăsat un mesaj pe Djingo. Pentru opțiunea trimite email nu pot selecta categoria întrebării mele - nu funcționează nici de pe telefon, nici de pe desktop
la 07-12-2022 11:30 AM
Salutare! De aceea se recomandă să citești factura înainte de a o plăti să nu te trezești cu majorarea serviciilor. O parte din clienți și-au optimizat costurile după această oportunitate de denunțare a contractului, alții au migrat la prepay și alți au portat. Succes în demersul tău.
07-12-2022 03:45 PM - editat 07-12-2022 03:46 PM
Salutare!
Dacă te uiți pe ultima factură, înaintea celei majorate, sigur vei vedea că ai primit notificarea. Asta s-a întâmplat la majoritatea clienților Orange, iar mulți dintre ei au negociat alte contracte, au trecut la prepay, yoxo sau chiar s-au portat. Neatenția costă bani și e cam greu acum, plus că este foarte probabil să se mărească și la ceilalți, pentru că și ei sunt tot pe plaiuri mioritice și au costuri destul de ridicate cu energia și multe altele. Sau poate ăia așteaptă un moment oportun pentru a mai culege de pe la alții clienții nemulțumiți!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor