anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu mai pot descarca factura dupa reincarcarea Prepay. Sectiunea "Facturi" este goala.

Celena
Începător
Buna ziua,
Ieri, pe 31 iulie mi-am reincarcat cartela Prepay facturand pe persoana juridica. Astazi am intrat in cont sa descarc factura, insa sectiunea este goala... nu mai gasesc nici una dintre facturile anterioare care pana acum imi apareau acolo, si nici pe cea de ieri, care imi trebuie neaparat caci am nevoie de ea la contabilitatea firmei! Nu stiu daca asta e cauza, dar astazi mi-am portat numarul in reteaua Telekom, dupa ani buni in care am fost client fidel Orange, pentru simpul motiv ca in zona rurala unde locuiesc acum nu am absolut deloc semnal la apeluri. Nu stiu daca este o coincidenta, insa nu este corect (si cu siguranta nici legal) sa nu pot intra in posesia facturii fiscale a platii mele din cauza asta. Va rog sa ma ajutati!
Multumesc!
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Este posibil să fie așa. Dacă nu aveai acel prepay, cred că ți se închidea și contul. Când am reziliat cu Digi, mi s-a închis contul automat. Nu le regăsești facturile și in email?

arsradu
#StarMember
Cel mai probabil de acolo e. Cere sa-ti trimita de la relatii clienti factura pe mail. Fie la 300, fie de pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).
Client Orange

FLo1
#StarMember
Vio, facturile de reîncărcare prepay nu se trimit pe email ci doar în contul MyOrange. Pe email se primește doar confirmarea plății, și doar dacă aceasta nu a fost făcută de pe un abonament ci cu card.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Păi la asta mă refer! Dacă a avut abonament, i s-au trimis pe email. Eu așa le primesc și încarc și prepay.

DanielaH
Moderator

Salut, Celena!
În acest moment sunt, într-adevăr, probleme pentru o parte din clienți care nu pot vizualiza factura de reîncărcare din My Orange.
Colegii noștri lucrează la remedierea situației.
Mulțumim pentru înțelegere.

 

Edit - situația a fost remediată

Celena
Începător
Multumesc tuturor! Mulțumesc @DanielaH ! Bine macar ca stiu ca este o eroare care se poate remedia, dar Cat de mult poate sa dureze ? Din cauza ca mi-am portat numarul ma tem ca in curand nu voi mai avea acces deloc la My Orange... Da, stiu, a fost o prostie din partea mea sa fac portarea inainte de a descarca factura, dar efectiv am uitat ca nu am descarcat-o :( P.S. atasez si un screenshot cu sectiunea "Facturile mele" in care nu mai este nimic.