la 03-02-2024 07:45 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 09:53 AM de DanielaH
la 20-02-2024 09:02 AM
Salut!
Situația a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.
la 29-02-2024 10:52 AM
Salut, @liudy_9k ,
O să verificăm și noi situația descrisă mai sus și revenim cu un răspuns cât mai repede posibil.
la 29-02-2024 01:55 PM
Buna,
Am verificat situatia numarului tau PrePay si am observat ca a fost impactat de o situatie generala de neafisare a facturilor in contul online MyOrange. Iti cerem scuze pentru acest eveniment si te asiguram ca ai nostri colegi se ocupa de remedierea situatiei intr-un timp cat mai scurt posibil. Imediat ce aceasta situatie se va remedia, facturile iti vor fi afisate in contul online.
la 17-04-2024 08:32 PM - editat ultima oară la 18-04-2024 08:33 AM de DanielaH
la 17-04-2024 08:51 PM
Exact asa cum ai facut-o, doar ca in cazul tau pare sa fie o problema. La mine e totul ok.
Esti utilizator Prepay, corect?
Ca idee, numarul de telefon nu trebuie sa fie vizibil in Comunitate. Suntem clienti ca si tine, nu suport Orange. Deci numarul nu ne ajuta catusi de putin.
Ai putea eventual sa iei legatura maine dimineata cu un consultant pe chat-ul Dingo de exemplu, si sa intrebi daca e ceva pe cont, care ar putea explica problema asta.
la 19-04-2024 12:33 PM
Andrei, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu facturile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor