la 09-03-2023 03:17 PM - editat ultima oară la 16-03-2023 05:29 PM de DanielaH
Salutare grup,
Am ales sa postez aici deoarece dupa doua call-uri la callcenter si 3 emailuri trimise la serviciul.clienti@orange.ro inca nu am o rezolvare.
Am primit e-mai de la Orange in data emiterii facturii (2 Martie).
Exista doua butoane: "Plateste factura" si "Decsarca factura"
Am platit factura, acel buton functioneaza bine. In schimb la actiune de descarcare factura primesc eroarea:
"S-a produs o eroare in aplicație... Incearca din nou".
Am incercat in 3 browsere diferite (chiar si in private / incognito), apoi p emobil in browser. Nu e vorba de nici un cache...
Am vorbit cu doua persoane la callcenter. Mi s-a spus ca pentru a obtine factura atasata unui email trebuie sa scriu/ cer la serviciul.clienti@orange.ro.
Am scris in detaliu care este problema si am subliniat ca doresc factura. Am primit răspuns ca vor incerca sa remedieze probeleme tehnice. Nici urma de factura!
"
Va multumim pentru informatiile transmise. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie., Departamentul tehnic face demersuri necesare pentru remedierea sa intr-un timp cat mai redus.
Daca aveti nevoie de mai multe informatii ne puteti apela la 300 Serviciul Clienti.
Ramanem la dispozitia dumneavoastra daca doriti orice alte informatii referitoare la situatia financiara a contului.
Cu prietenie,
"
Am revenit cu un e-mail a doua zi dimineata devreme. Dupa 8 ore cu inca unul. Nu am mai primit nici un răspuns.
Nu ma asteptam ca la "asa firma' sa nu se pata trimite un e-mail cu atasament factura pdf dar nici sa nu primesc raspuns de la 'serviciul.clienti'. Care 'serviciu'?
Inca nu am primit-o dar e achitata.
A mai patit cineva asa ceva?
09-03-2023 03:26 PM - editat 16-03-2023 04:36 PM
Salut!
Din păcate, în acest moment există o problemă tehnică la descărcarea facturii primite pe e-mail care afectează o parte din clienți. Este o situație cunoscută la care colegii noștri lucrează pentru remediere într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.
Edit - situația a fost remediată
09-03-2023 03:26 PM - editat 16-03-2023 04:36 PM
Salut!
Din păcate, în acest moment există o problemă tehnică la descărcarea facturii primite pe e-mail care afectează o parte din clienți. Este o situație cunoscută la care colegii noștri lucrează pentru remediere într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.
Edit - situația a fost remediată
09-03-2023 03:31 PM - editat 09-03-2023 03:32 PM
Danila,
multumesc pentru raspunsul prompt.
Acest răspuns imi ridica 'la fileu' următoarea întrebare: nu puteam sa primesc acest raspuns de la început? Sau macar sa il primesc?
Sper sa citeasca si 'colegii' raspunsul tău si sa vada ca lipsa comunicării este de evitat si ca un raspuns clar poate rezolva o situatie neplăcută..
Multumesc si iti doresc o zi cat mai frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor