anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme plati pe factura Orange

SWAMP
Începător

De ce nu pot face plati pe factura orange? Imi spune cand vreau sa platesc ca am atins limita maxima pe contul respectiv?

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@SWAMP: Bun venit în Comunitate. Mesajul și interdicția este urmare fie a unei limite impuse de tine, dar modificabilă, fie o limită impusă de Orange și stabilită în funcție de valoarea abonamentului. Pentru clarificări și modificarea pragului respectiv este necesară contactarea Serviciului clienți, cel mai simplu din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback  > Scrie-ne. 

Anca07
#StarMember

Buna @SWAMP 

Este cumva aceasta limita legata de Pinata party? Daca nu, ne poti arata un print screen cu aceasta eroare?

Zi faina!☀️

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai cumva servicii de pa fostul Oroc? Pentru că încă nu cred că se pot face din cauza faptului că integrarea propriu zisă nu s-a realizat!

Dacă nu este vorba despre așa ceva, ia legătura cu Orange prin Chat Djingo  , după care ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@SWAMP, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?