la 15-12-2022 09:31 PM - editat ultima oară la 16-12-2022 08:48 AM de DanielaH
Mai întâmpină cineva probleme cu plata facturii din aplicația my orange cu cardul de debit orange money?
15-12-2022 09:48 PM - editat 15-12-2022 09:52 PM
Salutare, @DaniV
Am facut chiar acum o plata si nu am avut probleme.
Verifica sa ai fonduri suficiente, sa fi trecut corect datele cardului, sa nu fi depasit numarul de tranzactii care pot fi facute intr-o zi.
la 18-12-2022 09:53 AM
Nu. Am incercat toate variantele si nu merge.
la 18-12-2022 08:40 PM
Am gasit o postare mai veche in care un abonat avea aceeasi problema si am inteles ca daca faci mai multe plati iti blocheaza accesul.
la 20-12-2022 06:19 PM
In continuare nu pot achita factura. Am sunat la RC si foarte slab suportul. Au zis ca se rezolva si degeaba.
20-12-2022 06:21 PM - editat 20-12-2022 06:22 PM
Da, daca faci mai mult de 5 plati pentru acelasi cont, se blocheaza din cate stiu. Si dureaza ceva pana se reseteaza automat, undeva la o saptamana din cate stiam.
Poti plati si aici in caz ca nu se rezolva : https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
la 20-12-2022 06:43 PM
Nu pot nici acolo si am stabilit cu ei sa achit intreaga suma, dar degeaba. Asta e reavointa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor