Plata trafic suplimentar internet
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-04-2025 09:27 PM - editat ultima oară la 07-04-2025 10:05 AM de DanielaH
După ani de zile de facturi "modeste" de cca 20 lei am primit pentru luna trecuta o factura de 235 lei din care 200 și ceva de lei trafic suplimentar de net. Niciodată nu am consumat datele incluse în abonament iar dacă am făcut consum acuma a fost total accidental probabil am activat hotspot și am uitat de el. In orice caz mi se pare total anormal sa fii tarifat pentru niște servicii pe care nu le-ai solicitat explicit. Era civilizat dacă la epuizarea resurselor incluse în abonament sa se limiteze traficul. Mai sunt și persoane în vârstă fără cunoștințe tehnice care în felul acesta pot plăti sume serioase. Pana și la Romtelecom pe vremuri dacă adormeai cu telefonul deschis, după un timp se închidea convorbirea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
04-04-2025 09:45 PM - editat 04-04-2025 09:54 PM
Salut,
Îți recomand să contactezi serviciul clienți Orange (prin chat sau telefon) și să soliciți activarea serviciului Cost Control, mai ales că ai un abonament cu date mobile limitate.
https://www.orange.ro/contact/
Este vorba despre consumul de date mobile în țară sau în roaming? Explică-le situația și s-ar putea să îți ofere o soluție sau o ajustare a facturii.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 12:54 AM
Calin, bun venit in Comunitte!!!
Cumva ai activat roamingul "pentru toate tarile" si ai fost intr-o zona de frontiera cu Ucraina, Moldova sau Serbia ori alta tara non SEE? Bine ca s-a oprit traficul suplimentar la cca 50 de euro, putea fi mai rau, ca aici: https://comunitate.orange.ro/t5/factura/cost-suplimentar-orsova-707-euro/m-p/176396#M6179 !
Ai primit cumva un sms in care ai fost anuntat ca ai facut trafic suplimentar de 50 de euro si daca vrei sa continui?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 04:26 AM
Salutare!
Posibil să fie vorba și de vreo eroare, dacă nu ai primit niciun SMS/ avertizare.
Te sfătuiesc să iei legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Poți să le scrii când dorești, iar ei îți vor răspunde la un moment dat.
Sper să rezolvi cumva și să nu mai fie vreo problemă!
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 10:48 AM
Multumesc pentru răspuns. Am verificat și intr-adevar am primit un SMS de avertizare ca s-au consumat datele din abonament dar nici o avertizare ca un eventual consum suplimentar va fi taxat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 12:50 PM
Salut,
Vorbim despre datele mobile naționale sau datele mobile în roaming?
Pentru datele de roaming este o limita la 50 de euro.
Pentru datele mobile naționale poți activa cost control, daca ai date mobile naționale limitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 01:45 PM
Este vorba de date naționale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 01:50 PM
Ai putea solicita activarea serviciului cost control (mai ales daca nu depășești resursele încluse de obicei).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2025 03:31 PM
Notificarea aia nu era doar sa te anunte ca s-a terminat traficul inclus in abonament. Era logic că, dacă vei continua sa consumi internet si dupa acea avertizare, vei plati suplimentar. Orange nu-ti poate bloca accesul la date, ei te-au avertizat, tu ai continuat sa consumi, deci ai facut-o constient. Cand faci hotspot si nu ai trafic nelimitat inclus in abonament, stai cu grija sa nu depasesti consumul. Mai multa atentie pe viitor!!!
