- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2022 01:07 PM
Buna ziua,
Am platit o factura de doua ori, o data online din aplicatie si o data la un sediu Orange.
Suma depusa a doua oara ce se intampla cu ea? Se va reduce urmatoarea factura?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2022 01:44 PM
Da, va ramane ca avans pentru urmatoarea factura. In mod normal ar trebui sa vezi confirmarea surplusului platit in MyOrange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-10-2022 01:38 PM - editat 21-10-2022 01:45 PM
Salut Bogdan,
Da, se scade din urmatoarea factura.
Dar daca vrei sa fii 100% sigur, poti lua legatura cu un consultant, sunand la nr 300, 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-10-2022 01:43 PM - editat 21-10-2022 01:45 PM
Salutare!
Eu pun întotdeauna în plus la factură și îmi rămâne pentru următoarea factură. Fac de mulți ani așa! Deci nu-i nicio problemă!
Poți vedea în atașament cum am eu vreo 250 de lei în plus.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2022 01:44 PM
Da, va ramane ca avans pentru urmatoarea factura. In mod normal ar trebui sa vezi confirmarea surplusului platit in MyOrange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 03:37 PM
Salut! In MyOrange nu se văd sumele plătite in plus .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 03:54 PM
Salut!
Poti pune putin in context?
- daca ai platit in plus prin aplicatie, s-ar putea sa fie o mica intarziere de cateva minute pana se actualizeaza informatiile.
- daca ai platit prin transfer bancar, va dura cateva zile (de obicei in doua zile ar trebui sa vezi plata).
Daca trebuie verificat pe cont, am rugamintea sa suni la 300. Noi, cei din comunitate, suntem 99% doar utilizatori ai platformei sau clienti Orange si, din motive evidente, nu avem acces la informatii personale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 04:31 PM
Acum doua zile am achitat cu cardul o factura de 30 lei . Însă am decis sa achit 110 lei sa nu mai stau 2 luni sa achit . Azi am încercat sa găsesc suma achitata in plus si nu am reușit .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 04:54 PM
A doua plata cum s-a facut? OP sau tot cu cardul? Eu plateam din aplicatie reincarcarile si imi apareau ca avans (-60 lei, de exemplu) aproape instant. Si plata o faceam cu 14 zile inainte.
Verificati in banca daca banii sunt blocati pentru plata catre Orange. Daca nu apar (nici ca bani blocati, nici ca plata catre Orange), inseamna ca nu are ce sa apara in plus intrucat plata nu a fost efectuata.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 04:56 PM
Voi verifica
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-08-2023 05:00 PM
Cam asa arata un mail cu o factura veche de-a mea (cu plata in avans pentru reincarcari):
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 03:48 PM
Am platit factura de doua ori...!!! Mi se restituie banii in cont...retur...este plata online..!!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 03:51 PM
Salut Robert,
Daca ai platit de doua ori, diferenta fata de suma datorata ramane in cont si se retrage la plata facturilor viitoare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2022 04:01 PM
Daca este afirmatie, nu cred ca este corecta daca nu ai un context.
Platile efectuate peste suma facturata se vor regasi in factura urmatoare ca avans (plus ca o vei gasi ca atare si in contul MyOrange).
