Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Pentru reconectare se va percepe o taxă în valoare de 2,98 euro (TVA inclus) care se aplică pentru întreg codul de abonat ( taxa nu se aplică pentru contractul/contractele cu o vechime în rețea mai mare de doi ani și pentru conturile care conțin doar abonamente TV).
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare.
Sursa:https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Deci, dacă ai făcut plata din ontul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele Orange ori ale partenerilor, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați.
Dacă ai făcut plata prin altă metodă,transmite dovada de plată scanată sau fotografiată la adresa de e-mail plati@orange.ro; menționează acolo și codul de abonat sau numărul de telefon și trebuie să aștepți SMS de confirmare.