
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 12:25 PM - editat ultima oară la 02-09-2024 01:05 PM de GeorgianaD
Salutare prieteni. Este a treia lună cind vin încărcat cu 19.18 Ron pentru opțiunea go premium promo. Pina să se unească cele două companii Orange nu erau probleme , eram avizat cu citeva zile înainte de scadenta pentru a o dezactiva sau pentru a continua. Specific ca această opțiune o activam prin piñata party cu punctele cistigate. Ultimile două luni au fost rezolvate amiabil prin scăderea sumei din factura , dar acum chiar devine enervant , ca în fiecare lună să cer să se rezolve problema. Ce aș putea face ? Mulțumesc.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 12:31 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2024 12:31 PM
Salutare!
Ai făcut sesizare scrisă din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Trebuie să se rezolve cumva prin sesizare scrisă, la care vei primi automat și numărul de înregistrare pe email.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-10-2024 12:12 PM
Salutare și rezolvat cumva?
Și eu ma confrunt cu aceasi problema, pe nr siin contul orange nu mi apare activa nici o opțiune doar pe factura la plată
