22-06-2023 09:05 AM - editat 22-06-2023 12:22 PM
Buna ziua!
Acum cateva luni am prelungit un abonament luand un telefon si in acelasi timp am mai facut un abonament tot pe numele meu cu tot cu telefon. Deci... in total 2 telefoane si 2 abonamente pe acelasi cont... eh si acum incepe distractia.
Am pus o suma de bani sa inchid ratele la un tel. din 2 telefoane si mi le-a ametit incat nici eu numai stiu ce am achitat si ce nu. Mi sa deschis rata abonamentului din anul 2021. Nu avea nici o legatura una cu alta stiu. In plus suma de bani achitata in magazin nici la acest moment nu apare ca fiind achitata, eu apar cu restanta , iar raspunsul la apel 300 a fost urmatorul: se va rezolva nu stiu cand dar se va rezolva ca a fost o eroare de sistem.
Bun... continuam. La acest moment trebuia sa raman cu o singura rata . Numai conteaza sa zicem. Acum pe 12 06. Am pus suma integrala de bani pentru ambele rate in cont si mi sa spus timp de 7 zile sa astept si se vor aloca acesti bani ratelor. Ei bine... este a 8a zi si banii sunt pe cont iar raspunsul este pe masura. IERI : << DOAMNA, DAR A TRECUT ZIUA?? ASTEPTATI>> eu , astept, am intrat in a 8a zi.... de asteptare.
Ce este de facut??? Este cea mai mare greseala a mea crezand ca Orange-ul este serios.
Voi a-ti mai trecut prin asta? Cum a-ti procedat? Numai stiu ce sa fac?! Cand vorbesc cu un reprezentant orange zici ca vorbesc cu un copil de 5 ani care nu stie nimic la propriu.
Va multumesc , astept parerile voastre si indrumarile daca e cazul
la 09-07-2023 07:13 AM
Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc, a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.
ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI?
la 07-07-2023 11:32 PM
Pff, nasoala situația. Doar ei pot rezolva situația asta când o sa se trezească și o sa știe ce au de făcut. Mai bine nu te complicai sa achiți ratele toate înainte...
la 07-07-2023 11:38 PM
Urat e cum au modificat valoarea în aplicație de la 182.17 lei la 124.94 și asta după postarea mea și tot da cu virgula...
la 08-07-2023 02:20 AM
Destul de nasol. Și e nasol ca ai dat de operatori incompetenți. Din păcate de aștia sunt la toate rețelele și găsești mai mulți incompetenți decât competenți... Ce demersuri ai făcut în continuare?
la 08-07-2023 12:36 AM
Cristina, incearca sa nu postezi si date personale, e mai sigur pt tine. In plus, daca e o continuare a unui topic, e bine sa postezi acolo, nu sa deschizi un altul.
la 08-07-2023 12:39 AM
Datele sunt cam greșite mai puțin numele meu și cod abonat restul e greșit și nu vor sa modifice. Cat despre topic , da. Asta era ideea . Pana acum mi-l puneau în continuare acum s a deschis altul
la 08-07-2023 07:21 AM
NU "s-a deschis altul", ci tu ai deschis alt topic.
Tu trebuie sa scrii noile detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nu-se-aloca-banii-din-cont-ratelor-din-cauza-erorilor-d...
la 09-07-2023 07:13 AM
Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc, a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.
ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor