la 17-03-2023 04:57 PM - editat ultima oară la 17-03-2023 05:02 PM de DanielaH
Salut comunitate! Am și eu problema. Am număr la abonament și TV + internet. Problema e ca nu pot sa îmi adaug numărul ca metoda de plata nici în magazin play și nici în Appstore. Am un Samsung A32 și un iPhone x.
17-03-2023 10:23 PM - editat 20-03-2023 02:02 PM
Salut @Mihai131,
Pentru a activa opțiunea de plata cu numărul, cartela SIM asociata acelui număr trebuie sa fie in telefonul pe care dorești sa activezi acest serviciu si sa ai datele mobile active, WIFI trebuie sa fie dezactivat.
Apoi urmezi pași de mai jos si ar trebui sa meargă.
După ce ai setat prima data vei putea plăti si fără sa mai ai cartela in telefon si doar find conectat la WIFI.
Pentru AppStore urmeaza pasii de aici: https://www.orange.ro/aplicatii/plata-aplicatii-app-store-direct-pe-factura-orange/
Daca nu reușești te așteptam cu o captura de ecran ce arata eroare afișata in procesul de setare.
la 18-03-2023 06:01 AM
Salutare!
Dacă ai servicii OROC, nu merge, pentru că nu sunt implementate pentru această companie deocamdată, ci doar pentru ORO.
Baftă!
la 20-03-2023 11:05 AM
@Mihai131, s-a rezolvat situația? Te-a ajutat răspunsul lui RafaHelper?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor