anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot plati factura online

Ion-Saliu2
Junior

Azi 3 Iulie 2025 nu mai pot plăti factura online. Intru pe cont cu detaliile login, dar nu funcționează mai nimic. Dau click pe “Plătește factura” dar nu se întâmplă absolut nimic. Au mai fost asemenea întâmplări neplăcute, dar nu ca azi.

Abonat: Ion Saliu

Localitate: Deva

 

1 Soluţie acceptată‚

Ai incercat și cu un alt browser? Daca ai acces la un telefon, îți recomand să încerci și din aplicația mobila my Orange.

Alternativ poți plăti fara autentificare accesând linkurile:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

sau

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/ 

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

MihaiC99
Campion

Salutare!

Ai încercat să accesezi contul atât din aplicația My Orange, cât și dintr-un browser web?
Dacă problema apare în aplicație, îți recomand să încerci o reinstalare, uneori poate rezolva eventualele erori.

P.S. La plata prin varianta web my Orange nu se primesc puncte Pinata 

Ion-Saliu2
Junior

Mersi pentru atenție. Eu folosesc totdeauna computerul, deci doar Web browser. Asa am făcut totdeauna. In general, a mers bine. Dar au apărut din cand in cand probleme ca aceasta.

 

Ai incercat și cu un alt browser? Daca ai acces la un telefon, îți recomand să încerci și din aplicația mobila my Orange.

Alternativ poți plăti fara autentificare accesând linkurile:

https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online 

sau

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/ 

Mersi, axiomaticule. Am facut plata pt Orange (am cred si Oroco pt Internet+Cablu). Mesaj: “Plata efectuata cu succes”.

Problemele acestea vad ca se repeta. Am postat in luna iulie 2025:
https://comunitate.orange.ro/t5/factura/nu-pot-plati-factura-online/m-p/192449#M6846

Atunci am reușit sa fac plățile in urma unor răspunsuri in comunitate. Acum se repeta problema cu telefonul.

Eu am făcut un contract nou in luna octombrie 2024. Asa a fost situația încât am deschis doua contracte online, unul pentru telefon mobil și unul pentru Internet+Cablu TV. Aceeași adresa de email. Eu prefer sa fac toate tranzacțiile online pe COMPUTER. Evit cat se poate de mult activitatea pe telefon. Eu sunt cu computerele din secolul trecut, cand locuiam in SUA.

Am făcut contract telefon mobil+Internet+CabluTV de cand m-am întors in Romania in 2019. Initial contractul a fost cu Telekom, transferat apoi la Orange. Am făcut totul de la început online. Totul a mers OK, primind o singura factura online și făcând o singura plata online.

De cand am făcut doua contracte, lucrurile au început sa nu mai fie OK in unele luni. De fapt si conturile online Orange nu mai sunt asa cum au fost, si cum ar trebui sa fie. Nu mai vad niciodată facturile mele. Trebuie sa copiez datele din email. “Plătește factura altcuiva” mi se pare o ciudățenie! Corect ar fi s aleg ultima factura neplătita si sa o achit online. Asa fac cu alte servicii online.

Luna aceasta am reușit sa plătesc factura Internet+Cablu dar tot prin acea ciudățenie “Plata facturii ta sau a altcuiva”. Data: 4 august. Pe 20 august mi-a venit factura pentru telefon. Nu am mai primit email cu factura, doar un SMS pe telefon. Repet, eu vreau totul pe computer. Am manageri de parole asa cum trebuie pe computer. Pe telefon se introduce datele mai greoi. In plus, am încredere mult mai mica in telefon. Computerul nu-l pot pierde ușor, e mult mai greu si de furat!

Cu chiu cu vai, am citit datele facturii de pe SMS si le-am introdus pe contul de pe computer. Dar, nu am primit nicio confirmare. Pagina a rămas goala, fără nicio informație. Nu am primit nici confirmare prin email, nici pe computer, nici pe telefon.

Ma întreb ce e de făcut? Sa încerc din nou și din nou, tot pe degeaba? Orange ar  trebui sa fie cei mai buni online, fiindcă ei asigura servicii Internet. Cei de la taxele commune o fac mult mai bine, cu ei nu am avut absolut nicio problema niciodată.

Va mulțumesc anticipat pentru atenție.

Ion Saliu

Salut!

Ai adaugat serviciile în aplicația My Orange?

My Orange este aplicatia de pe telefon? Eu vreau sa fac toate tranzactiile doar pe computer. Oricum, pana la urma am reusit plata. Dar am scris ceva mai tarziu cum as vrea sa fie actiunile online. Adica, sa primesc facturile prin email. Apoi, intru in conturile respective unde apar facturile neplatite, aleg factura de platit, si o achit cu un click (fara sa mai intru eu datele cerute). Asa a mers mai inainte si a fost bine.

Mersi pentru atentie si raspuns.

Am incercat ba doua oara. De data ceasta am reusit, folosind aceleasi date. Am primit si confirmare prin email. Nu inteleg de ce nu am reusit mai inainte.

Cred ca sistemul online trebuie imbunatatit. In primul rand, ar trebui sa vad facturile in ambele conturi. In special, ultima factura neplatita trebuie sa fie vizibila, sa o aleg pentru plata, si sa o achit fara sa fie nevoie sa introduc eu datele de fiecare data.

Am doua conturi, dar ar trebui sa le combin pe ambele. Am vazut la un moment dat un mesaj ca pot combina ambele conturi online. Am incercat, am introdus numarul meu de telefon, 10 cifre. De fiecare data am primit mesaj de error, ca numarul este incorect! De necrezut!


Nu pot plăti factura.Zice ca contul este indisponibil , ca se fac lucrări de mentenanță. Eu mă chinui să plătesc factura de 2 săptămâni și nu pot. Nici factura nu o pot descărca. Am primit doar un mesaj. Nu îmi place ce se întâmplă. Vă rog, să rezolvați cat mai repede aceste probleme care îmi aduc inconfort.

Probabil sunt lucrări de mentenanță. Eu am testat acum și logarea in cont cât și plata online fara autentificare funcționează.

Eu sunt client ca și tine. Pentru sesizări poți folosi metodele de contact uzuale:

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate este vreo problema temporară. Am mai întâmpinat și eu în trecut astfel de situații, dar a mers zilele următoare. Dacă ai cont de Oroc, poți încerca să plătești de aici , iar de Orange , de aici .

Sper să-ti fie de ajutor!

Mersi, axiomaticule. Am făcut plata pt Orange (am cred si Oroco pt Internet+Cablu). Mesaj: “Plata efectuata cu succes”.

Zenovica1
Începător

Am aceeași problemă. Cine o poate rezolva?

Ion-Saliu2
Junior

Cred ca numai personalul IT si Serviciul Clienti pot rezolva aceasta situatie. Nici nu cred ca este ceva dificil. De fapt, ani buni a functionat correct. Primeam email cu factura scadenta, intram pe contul online, selectam factura si dam click pe “Plateste”. Nu dupa mult timp, primeam confirmarea platii prin email.

Se pare ca dificultatile au pornit de la splitul Orange in doua entitati, desi amblele au “Orange” in nume.