la 28-11-2022 12:18 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 12:33 PM de DanielaH
Încerc sa plătesc făcura pentru luna actuala și luna precedenta dar nu ma lasă sa finalizez plata de pe aplicație, care un in trecut nu a existat astfel de eroare. Ma puteți ajuta cu un sfat va rog? Mulțumesc frumos
la 28-11-2022 12:31 PM
Buna Elena,
Bine ai venit in Comunitate!
Poti atasa cumva o captura de ecran cu eroarea respectiva?
la 28-11-2022 02:11 PM
Bună, Elena!
Poți să încerci și de pe varianta laptop/desktop, iar dacă tot nu reușești din aplicație, poți încerca de aici:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Trebuie doar să selectezi de sus la ce operator te afli (adică Orange România sau Orange Romania Communications).
Succes!
la 29-11-2022 10:40 AM
Elena, ai reușit să faci plata?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor