anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nelamurire legata de numarul de rate pentru telefon

MirceaCulita
Începător
La reînnoirea abonamentului am dorit sa cumpar un telefon in rate.
Am primit pe loc o oferta de 24 de rate la un S10. Am intrebat daca este posibil sa achiziționăm in 12 rate, iar doamna ne-a aratat o oferta in care daca adaugam o cartela sa fie reîncărcată automat in fiecare luna atunci o sa platim 12 rate. Am ales aceasta optiune, iar acum cand am intrat in aplicatia MyOrange sa vad cate rate mai am imi apar 11/24 rate achitate.
Unde pot vedea in detaliu datele contractului sau unde ar trebui sa sun sa ma lamuresc de ce apar 24 de rate?
8 Răspunsuri 8

And04
Senior
Salutare! Daca ati incheiat contractul online, trebuia sa primiti pe mail contractul sau modificarile aduse. Cel mai bine este sa sunati la 300 si vorbiti cu un consultant, acesta va poate da mai multe detalii. Toate cele bune!

FLo1
#StarMember
Daca 12 din 24 sunt achitate, inseamna ca mai ai 12. Simplu. Adica doar 12 rate asa cum doreai.

MirceaCulita
Începător
Nu intelegi. Contractul a fost facut anul trecut. Deja am platit ratele alea.

FLo1
#StarMember
Perioada contractuala fiind de 24 de luni nu cred ca ratele s-au limitat la 12. Daca nu reiese din documentele primite sau din situatia contului, atunci clarificarea o faci doar cu reprezentantii ORANGE: www.orange.ro/contact : apel la 300, chat sau email.

FaraUnID
Campion certificat
Valoarea ratei, situația centralizată a plăților, precum și scadențarul lor se poate vedea în contul tău My Orange, dar poți afla aceste informații și în Orange shop sau la departamanentul Relații cu Clienții conform informatiile disponibile aici https://www.orange.ro/help/unde-pot-vedea-situatia-ratelor-mele-13788 "doamna ne-a aratat o oferta in care daca adaugam o cartela sa fie reîncărcată automat in fiecare luna atunci o sa platim 12 rate" - Practic ti-au bagat pe gat un fel abonament hibrid pe platforma prepay, sau ceva de genul.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare și bun venit în Comunitate! Trebuie să ai situația clară atât în contractul de rate făcut la achiziția telefonului/abonamentului, cât și în My Orange. Cel mai bine este să urmărești aceste aspecte și dacă ceva nu concordă, ia legătura cu reprezentanții Orange prin canalele de comunicare aferente. Succes!

delfinas
#StarMember
Cine sa inteleaga cand ai facut contractul, daca nu ai specificat asta? Asa ca fii mai calm si mai respectuos cu cine incearca sa te ajute! Detaliile contractuale le poti vedea in contract, simplu! Tu i-oi fi spus ca vrei pe 12 luni, doamna de la Oange a profitat de naivitatea ta si ti l-a facut tot pe 24 de luni. Cat era pretul total al telefonului si cat era rata pe luna? Fa un calcul si vezi daca rata lunara acopera pretul telefonului in 12 sau 24 de luni.

DanielaH
Moderator
@MirceaCulita, ai clarificat situația cu ratele? Te așteptăm să revii cu informații noi. Mulțumim.