anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Informatii contradictorii privind plata facturii

TudorBr
Începător

Am intrat pe https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online si acolo mi se spune ca am de plata pentru factura altcuiva 0.00 lei. Dar sms-uri primite de la nr. 420 ma avertizeaza ca se intrerupe abonamentul daca nu platesc. Cand am sunat la 300 mi s-a comunicat ca totusi am de plata. Care versiune este cea corecta, cum aflu situatia platilor? Intreb pentru cineva mai in varsta care nu s-ar descurca cu cont myorange.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Completezi numarul de telefon sau codul de abonat si platesti cat scrie pe factura.

Nu e “0.00 Lei” de plata. Ala e doar un text, folosit ca exemplu, ca sa stii unde sa introduci suma. Sistemul, in varianta asta, nu-ti spune cat ai de plata. 

Ca sa vezi cat ai de plata, creezi un cont My Orange, atasezi codul de client, devii admin pe cont, si atunci poti sa vezi exact cat e de plata, direct din cont, si poti efectua si plata tot de acolo. Daca nu ai cont My Orange, sau nu ai acel abonament adaugat pe cont, iei informatiile de pe factura.

Inteleg, in cazul asta, vorbim de o persoana in varsta. Dar iti ziceam doar ca, folosind link-ul de mai sus, sistemul nu iti spune cat ai de plata, ci doar iti da voie sa faci o plata. Suma pe care o introduci acolo o iei de pe factura.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Completezi numarul de telefon sau codul de abonat si platesti cat scrie pe factura.

Nu e “0.00 Lei” de plata. Ala e doar un text, folosit ca exemplu, ca sa stii unde sa introduci suma. Sistemul, in varianta asta, nu-ti spune cat ai de plata. 

Ca sa vezi cat ai de plata, creezi un cont My Orange, atasezi codul de client, devii admin pe cont, si atunci poti sa vezi exact cat e de plata, direct din cont, si poti efectua si plata tot de acolo. Daca nu ai cont My Orange, sau nu ai acel abonament adaugat pe cont, iei informatiile de pe factura.

Inteleg, in cazul asta, vorbim de o persoana in varsta. Dar iti ziceam doar ca, folosind link-ul de mai sus, sistemul nu iti spune cat ai de plata, ci doar iti da voie sa faci o plata. Suma pe care o introduci acolo o iei de pe factura.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Tu ai numarul acelei persoane pe contul tau de My Orange?

Daca stii ca nu s-a facut plata de curand, pt abonamentul persoanei in varsta, inseamna ca e ceva de plata, suma care cred ca ti s-a comunicat de catre operatorul Orange. Daca vrei sa platesti pt cineva care nu are cont My Orange sau nu ai abonamentul sau in contul tau, ai aici detalii pt plata: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-platesc-online-factura-altui-abonat-15188

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Va trebui să achiți suma comunicată la numărul 300.

Încearcă să creezi un cont my Orange pentru persona mai în vârstă pe care să-l gestionezi tu.

In locul 0,0 va trebui sa completezi suma facturata.

1000008773.jpg

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă ai vorbit la Serviciul clienți și ți s-a spus că ai de plată, atunci așa este. Sistemele lor mai pot da și cu virgulă, din păcate!

De asemenea, poți verifica soldul facturii la *100# și apelare, apoi 1-3-1 și primești SMS cu valoarea facturii pe numărul respectiv.

Succes!

TudorBr
Începător

Multumesc de sugestie, voi achita suma din acel sms primit de la numarul 420 si daca e plata in avans va vedea domnul luna viitoare, pana atunci poate nu va mai fi canicula si se va putea deplasa el singur la un ghiseu orange. Mai rugase pe cineva sa plateasca la ghiseu si nu stie daca a facut sau nu plata in cele din urma, de asta si confuzia. e ciudat ca pentru sotia domnului suma de plata mi-a fost afisata corect prin formularul de la https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online si nu era 0. iar suma coincidea cu cea comunicata printr-un SMS dar in cazul ei era primit de la numarul 300, nu de la 420 ca in cazul domnului. Sunt foarte multe inselatorii care profita de neatentia celor mai in varsta si compania complica mult si inutil lucrurile pentru cei in varsta

Nu e o problema. Orice e in plus, se scade de pe facturile ulterioare.

Oricum, iti trimite confirmarea de plata pe mail. Deci, ai din start dovada ca s-a platit.

Client Orange