la 13-01-2023 11:01 AM - editat ultima oară la 13-01-2023 12:42 PM de DanielaH
Buna ! In cât timp de la plata facturii restante revine serviciul de televiziune ? Menționez ca plata sa efectuat online de pe contul meu
13-01-2023 11:11 AM - editat 13-01-2023 11:16 AM
Salut,
In aplicatia My Orange iti apare factura achitata? Daca da, poti incerca sa dai un telefon la 300/0374 300 300 (din orice retea) si vezi daca pot sa-ti reactiveze serviciile.
la 13-01-2023 11:23 AM
In principiu se face de pe o zi pe alta (cel tarziu). Suna la relatii clienti si intreaba pasii (daca nu ma insel, poti confirma plata in aplicatie pentru a putea rebransa abonamentul).
la 13-01-2023 11:53 AM
Amalia Gabriela, bun venit in Comunitate!!!
Ai platit și taxa de reconectare de 2, 98 euro?
Ai aici detalii despre reconectare la servicii, după plata abonamentului.
la 13-01-2023 01:56 PM
Salutare!
Eu am plătit netul la mine la serviciu pe la ora 11 și a doua zi era pornit. De regulă în maxim 24 de ore, dar posibil câteodată să dureze și mai mult.
la 16-01-2023 10:47 AM
@AmaliaGabriela, au fost reconectate serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor