anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Happy Orange???

istipisty
Începător

Bun gasit si adio Orange!

 

Mersi pt cei peste 20 de ani in care am avut onoarea de a fi clientul tau, inca de la transformarea ta din Dialog in Orange. Mersi ca dupa aceasta relatie lunga nu iti pierzi vremea sa raspunzi la trei sesizari privind faturarea eronata a unor servicii inexistent, singurul raspuns promt fiind: Evita trimiterea datoriei la agentia de recuperare si achita facturile Orange emise pe contul tau. 

Drept urmare: Adio!

2 Răspunsuri 2

UW21
Junior

Buna,

Îmi pare rău pentru situația întâmpinată însă de obicei facturile trebuie achitate pentru a nu fi deconectata de la servicii.

Sesizările au fost scrise și nu ai primit nici un răspuns?

Ne poți oferi mai multe detalii.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău să văd că ești nemulțumit/ă! Ai trimis sesizare din secțiunea Contact și nu ți  s-a răpuns?

Acolo ai mai jos Trimite-ne un mesaj, completezi câmpurile și după ce expui problema, dai trimitere.

Dacă nu ai făcut așa, te îndemn s-o faci, pentru că trebuie să primești un răspuns, pe email, telefonic sau scris la adresă, în funcție de cum selectezi acolo.

Baftă!