Facturi platite de mult, dar azi am fost sunat de robotul Orange sa platesc factura in 24h!!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-06-2023 06:16 PM - editat ultima oară la 28-06-2023 06:25 PM de DanielaH
Buna seara (...de octombrie) ! 🤣
Am la Orange (portat de la Telekom), mai multe abonamente:
- 2 pe mobil
- 2 pe fix (internet/ televiziune/ telefon fix)
Desi am platit totul de mult (din aplicatie, pe ambele conturi am zero de plata!), azi, la orele 16.11 am fost sunat de robotul orange ( de la nr. + 40374 101 638 ) sa ma prezint la cel mai apropiat magazin orange sa achit in 24 ore, factura !
Este a doua luna cand sunt sunat de robotul Orange, desi eu am achitat factura de mult timp!
Nu se poate face nimic sa nu mai fiu sunat si pus pe drumuri degeaba... ?!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-06-2023 08:51 PM - editat 28-06-2023 08:52 PM
Banuiesc ca e vorba de o eroare de sistem.
Se poate face ceva in sensul asta? Cu siguranta se poate. :)) Se va face? In cat timp? Asta numai cineva de la OROC (fostul Telekom Fix) poate sti.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-06-2023 09:06 PM
Salutare!
Le faci o sesizare scrisă din secțiunea Contact, adică de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Sper să se rezolve așa!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-06-2023 09:21 AM
în My Orange îți apare factura achitată? Dacă da, trimite un mesaj prin secțiunea Contact, cum ți-a indicat @Vio73 mai sus, și seseizează această situaței. Cel mai probabil este o întârziere în ceea ce privește procesarea plății.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-07-2023 05:03 PM
Cosmin, s-a rezolvat/ clarificat situația?