la 10-06-2025 09:04 AM
Buna ziua,
Am portat numerele de telefon aferente societatii unde lucrez cu mai putin de 48 ore inainte de expirarea contractului, deoarece data exacta pica in week-end si am primit o factura cu cate 250 euro +TVA "recuperare beneficii" pentru fiecare numar de telefon. In contract este aceasta clauza, dar vand in vedere ca portarea s-a facut asa cum am mentionat Vineri dupa amiaza iar contractul expira Duminica ora 0:00, exista vreo posibilitate de a obtine o factura mai "omeneasca" ? Valoarea acum este de 10.500 Lei.
Va multumesc pentru orice sugestie sau ajutor.
la 07-07-2025 10:18 AM
Salutare!
Recomandarea mea ar fi sa mergi intr-un magazin Orange (cam oricare pe care il ai in drum) si sa pui o intrebare. Fiind PJ, aproape sigur va fi nevoie de o hartie semnata din partea firmei cu stampila.
la 10-06-2025 09:31 AM
Salutare!
Cand s-a finalizat portarea: inainte de perioada minima sau dupa? La orice portare, sunt necesare minim 3 zile lucratoare pana ca numerele sa ajunga dintr-o retea in alta. Daca numerele au ajuns in noua retea vineri... va trebui sa vorbesti cu persoana dedicata sa vezi care ar fi solutia, intrucat, teoretic, ai incetat contractul unilateral inainte de perioada minima si esti supus penalizarii.
10-06-2025 09:54 AM - editat 10-06-2025 09:55 AM
Multumesc, da concret s-a portat cu o zi jumate inainte de expirarea contractului, teoretic sa nu ramanem fara semnal, fiind week-end...
la 10-06-2025 10:05 AM
Aici e buba: portarea s-a finalizat inainte de terminarea perioadei minime. In weekend si sarbatori legale nu intra in calculul celor 3 zile minime si nu ar fi ramas nimeni fara semnal. Cele 9 numere (sau cate ai portat) ar fi stat bine pana astazi. Vorbeste cu agentul responsabil de cont si vezi ce poate sa faca. Pentru o zi in minus ai activat articolul de 250E / numar...
10-06-2025 11:01 AM - editat 11-06-2025 05:41 AM
Bine ai venit in Comunitate cu o "problema" 😋
1. Ca abonamentul sau abonamentele NU se inchid dupa perioada contractuala este o "NOTIUNE" de baza in cadrul oricarei retea GSM (voda-digi-orange-etc) si trebuia sa stii acest lucru - abonementele se prelungesc in continuare la infinit luna de luna tocmai ca Tu sa nu ramai fara semnal sau date.
2. Daca inchizi sau portezi un abonament INAINTE de termen (nu conteaza ca este doar o zi) esti bun de plata daca ai incalcat termene si conditii. punct
3.Sper sa gasesti intelegere la Orange .
07-07-2025 09:45 AM - editat 07-07-2025 09:46 AM
Buna ziua, multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cu factura s-a rezolvat, acum avem factura "pe minus". Urmatoarele intrebari sunt:
- Cum se recupereaza suma pe minus ?
- Ce facem cu echipamentele (un router si un receiver satelit) ? Pe facturi aparea "chirie receiver standard" si "chirie modem net", asta insemnand ca ar trebui predate undeva. Mentionez ca este vorba de un contract cu OROC.
Va multumesc anticipat pentru indrumari.
la 07-07-2025 10:18 AM
Salutare!
Recomandarea mea ar fi sa mergi intr-un magazin Orange (cam oricare pe care il ai in drum) si sa pui o intrebare. Fiind PJ, aproape sigur va fi nevoie de o hartie semnata din partea firmei cu stampila.
la 07-07-2025 02:32 PM
Multumesc ! O zi buna in continuare !
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor