la 28-04-2022 02:26 PM
la 28-04-2022 03:01 PM - editat ultima oară la 13-03-2024 10:45 AM de DanielaH
În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...
la 28-04-2022 03:01 PM - editat ultima oară la 13-03-2024 10:45 AM de DanielaH
În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru a procesa cererea, te rugăm să urmezi pașii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...
la 28-04-2022 03:11 PM
la 28-04-2022 04:22 PM
la 28-04-2022 05:46 PM
la 29-04-2022 09:29 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor