la 30-01-2023 10:50 AM
Bună ziua, am plătit factura aferentă lunii ianuarie în data de 25. Am primit înștiințare de la dumneavoastră, somații să plătesc – deși rpd trimite mail -ul de confirmare pe care l-am primit de la dumneavoastră?
Rog să-mi dați o adresă de mail de contact! Vă mulțumesc!
Budacu Stefania
la 30-01-2023 11:12 AM
Poate ar fii nevoie de o confirmare plata, asta desigur, daca mai ai dovada platii. Poti face o confirmare plata din MyOrange, prin apel la 300 sau prin Djingo. Daca nu ai dovada platii, ar trebui sa discuti cu un consultant sa vezi ce se poate face.
la 30-01-2023 11:06 AM
@StefaniaBudacu: Bun venit în Comunitate. Pentru astfel de situații, fie contactezi orange telefonic la 300, chat Djingo sau trimiți email cu dovada plății la email: plati@orange.ro. Succes.
la 30-01-2023 11:12 AM
Poate ar fii nevoie de o confirmare plata, asta desigur, daca mai ai dovada platii. Poti face o confirmare plata din MyOrange, prin apel la 300 sau prin Djingo. Daca nu ai dovada platii, ar trebui sa discuti cu un consultant sa vezi ce se poate face.
la 30-01-2023 11:17 AM
Multumesc!
la 30-01-2023 12:09 PM
Cu drag
la 30-01-2023 11:14 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Dupa cum zicea si FLo mai sus, cel mai simplu ar fi sa trimiti dovada platii la adresa mentionata. Daca totusi ai nevoie si de alte informatii, ai aici toate mijloacele de contact in scris, atat pentru Orange Romania cat si pentru Orange Romania Communications.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor