anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

FACTURĂ MĂRITĂ

  1. De ce mi s-a mărit factura lunara cu peste doi euro, în condițiile în care la încheierea abonamentului mi s-a precizat în mod expres că aceasta nu îmi va crește, ca valoare exprimată în euro, mă refer??? 
  2. Și, doresc să fiu contactat pentru a mă porta într-o altă rețea! Vă mulțumesc!
47 Răspunsuri 47

Elena Orange a preluat toți abonații Telekom (fără acceptul abonaților) și asta nu este normal și mai rău este că nu acceptă plățile abonamentelor Telekom 

Salut Andrei,

Iti spun si tie, in caz ca nu ai apucat sa citesti raspunsul pentru Elena.

In cazul achizitiilor intre firme, NU intreaba nimeni clientii. La fel cum nu intreaba nimeni angajatii. Si DA, cu toate ca poate nu e cum ne-am dori, asa e normal sa fie. Decizia de achizitie nu e a clientilor! Deci nu are de ce sa intrebe nimeni clientii. Si daca i-ar intreba, indiferent care ar fi raspunsul lor, decizia este in continuare a conducerii! Deci, feedback-ul lor, in cazul asta, este irelevant.

Client Orange

Dacă e așa cum scrii atunci(de ce nu a preluat Orange și plățile făcute în continuare către Telekom ale abonamentelor?)

Ceea ce incerc sa-ti spun e ca sunt doua firme. Telekom MOBILE (servicii mobile), si Telekom FIX (care a fost cumparata de Orange, si redenumita in Orange Romania Communications).

NU poti sa platesti pentru servicii fixe la Telekom Mobile. Tu insuti nu mai esti client Telekom. Deci nu ai de ce, si nu ai cum sa platesti catre Telekom. Acel Telekom FIX nu mai exista.

Ti-am dat exemplul cu firma ta. Tie ti-ar conveni sa furnizezi niste servicii si clientii tai sa le plateasca la concurenta?

Client Orange

Care e diferența ăntre cele două firme (Telekom mobile --telekom fix )? 

@Andrei75 : Telekom mobile este ceea ce a rămas din Telekom și gestionează doar servicii mobile. Partea din Telekom pe infrastructură fixă (FO, ADSL) a fost cumpărată de Orange.  Deci orice serviciu fix l-ai avea se va plăti către Orange, nu la Telekom. Altfel rămâi de pagubă  iar Telekom nici măcar nu-ți va mulțumi de plata făcută. 

Vrei să ămi zici că am rămas de pagubă cu plata unui abonament la Telekom ? 

Ti-am zis si mai sus.

Telekom-ul a avut la inceput atat servicii fixe (internet fix, TV etc), cat si mobile. A ramas doar cu partea de mobil, partea de servicii fixe fiind cumparata de Orange.

Tind sa cred ca acele aparate de care vorbesti se ocupa acum DOAR de serviciile MOBILE ale Telekom-ului. Daca tu esti client Orange, nu ai de ce sa mai platesti la Telekom. Si e normal sa nu poti sa platesti in cazul asta. Serviciile de care beneficiezi NU mai sunt furnizate de Telekom (fix).

Iti mai dau un exemplu: tu te duci sa-ti cumperi bilet de autobuz de la chiosc, dar in loc ca banii aia sa ajunga la firma de transport care iti asigura tie serviciile, tu ai vrea sa ajunga la firma de salubritate, pentru ca la un moment dat, cele doua erau una si aceeasi. Pai...ti s-ar parea normal sa mearga asa? Ca mie nu! :))

Tu vrei sa cumperi cafeaua de la Starbucks, dar sa platesti la Zara. Ceea ce vrei tu nu se poate. E atat de simplu.

Sper ca acum e mai clar. 🙂

Client Orange

Atunci cum recuperez plata făcută la Telekom (care ei mi au acceptat o ăn loc să ămi respingă dacă nu mai sânt la ei?) Am dovadă chitanța cum am plătit.

O intrebare foarte buna. Nu stiu in primul rand de ce ai putut sa platesti in felul asta... Ti-am zis, nu mi-e clar cum anume functioneaza automatele alea. Eu unul as fi platit direct la Orange, nu la Telekom. Dar...oricum ar fi, nu inteleg de ce ti-au luat banii in primul rand. Asta e o necunoscuta punctuala la care nu am explicatie.

Nu stiu ce sa zic. Incearca sa suni la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si vezi daca au cumva o solutie. 

In mod normal, daca banii au ajuns la Telekom Mobile...tot ei ar trebui sa ti-i restituie. Cum...? Nu stiu. Pentru ca situatia e foarte complicata. Dar ai putea sa te duci intr-un magazin Telekom de exemplu, sa le explici situatia, sa verifice daca banii sunt in contul lor, si eventual sa ii vireze in contul tau. Mai mult de atat nu cred ca ai ce sa faci. Asta deja e o problema de contabilitate. 🙂

Client Orange

Radule, păcălicii dintr-un Shop nu pot verifica astfel de situații, cu atât mai mult cu cât persoana solicitantă nu mai este clientul lor. Direct la sediul central este soluția. 

@Andrei75: Simplu. Cu dovezile atașate înaintezi o adresă catre Telekom mobile pentru restituirea sumelor plătite de tine și însușite necuvenit de către ei, cu restituire în contul IBAN numărul.....  Dacă nu vor, există ANPC. Succes.

Asta nu e greu să fac doar că Orange ămi cere ăncă odată să plătesc același abonament care l-am plătit deja odată la Telekom și din cauza asta mi au suspendat serviciile TOATE și nu este o sumă mică că este destulă de mare suma care o plătesc pe abonamente.

Atât timp cât plătești în contul altui furnizor acele facturi este ca și cum nu le-ai achitat deloc. Ghinion.... vorba number one-ului de România. 

Pai da, ma Andrei. Pentru ca tu practic la Orange nu ai achitat efectiv nimic.... E normal ca Orange-ul sa-si ceara banii. Trebuie vazut in primul rand in ce cont au ajuns banii aia. Odata ce se clarifica partea asta, poti sa faci demersurile necesare pentru restituirea banilor in contul tau (pe IBAN, dupa cum zicea si FLo mai sus). Asta va fi probabil partea cea mai simpla. 

Client Orange