anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

FACTURĂ MĂRITĂ

  1. De ce mi s-a mărit factura lunara cu peste doi euro, în condițiile în care la încheierea abonamentului mi s-a precizat în mod expres că aceasta nu îmi va crește, ca valoare exprimată în euro, mă refer??? 
  2. Și, doresc să fiu contactat pentru a mă porta într-o altă rețea! Vă mulțumesc!
47 Răspunsuri 47

Telekom lunar ămi trăgea de pe card suma lunară de abonament (pe mine nu mă durea capul că nu am bani ăn buzunar de ex de plătit factura Telekom) că aveam pe card , și când nu apucam să plătesc cu cardul plăteam prin aparatele plasate ăn magazine pentru plăți facturi etc etc niciodată nu am rămas restant cu plata Telekom (de când a intrat Orange pe fir) au ănceput problemele de ex nu mi se recunoaște plățile electronice făcute ca până acuma la abonamentul Telekom (că cu ei am făcut contractul de abonament nu cu Orange) lor le plătesc ăn continuare (și cum ai menționat că Telekom fix nu există atunci cum se face că acceptă plăților facturilor ca până acuma la ei ?) Normal trebuia să respingă automat o plată firma Telekom dacă nu mai exista cum ai zis .

Sau să transfere toate plățile abonamentelor Telekom automat către firma orange.eu am chitanțele plăților la aparatele plasate în magazine cum am plătit abonamentul dar Orange nu vrea să recunoască plățile și mi au suspendat serviciile pe motiv scandalos de neplată (cum neplată dacă eu am plătit)?

Andrei, tocmai iti spuneam ca nu ai cum sa platesti niste servicii la o firma care nu mai exista. Acele aparate banuiesc ca sa sunt pentru serviciile mobile de la Telekom (Telekom Mobile). Nu serviciile fixe. Pentru ca acelea nu mai apartin Telekom-ului. 

Deci, ca sa nu ai probleme cu platile, iti recomand sa platesti din My Orange.

Client Orange

@Andrei75: Dacă tu accepți să transferi bani la Telekom în loc să plătești serviciile la Orange atunci hoțul e Telekom care a acceptat acea plată făcută de tine. Orange ți-a comunicat cum să plătești. Că nu respecți sau faci altfel.... e răspunderea ta.

@Andrei75 : aici ai o problemă cu banca și acceptul plăților recurente. Dar nu intru în detalii explicate inutil.

@Andrei75: Au fost preluate și plățile. Ai vreo factură de servicii fixe de vreo 2-3 luni pe care scrie Telekom? Sau povestim să nu tăcem? Nu-ți place Orange și trăiești din amintiri? Ai încercat să plătești la Romtelecom? Cred că acolo ți-ai fi dorit de fapt să ajungi.... nu la Telekom. Portează-te și vei trăi mai ușor. Nu te irita inutil. 

Eu am ales Telekom-ul special pentru că aveau servicii super bune semnal super bun peste tot și era nelimitat internetul wifi pe scurt eu nu am cerut să fiu mutat pe Orange (că știam cum este Orange ăn toate slab mai ales la semnal nu mai vorbesc de plăți ei cresc facturile cum au chef)dar nu asta e problema problema este că nu acceptă plățile abonamentelor făcute ca până acuma la Telekom.

De ce ar accepta? Daca tu ai avea o firma de patiserie, ti-ar convenii sa plateasca clientii la vecinu' de vizavi pentru produsele tale? Nu esti tu furnizorul? Nu e normal ca banii aia sa ajunga la tine?

Client Orange

Normal e cum a preluat Orange toți abonații Telekom trebuia să preia și plățile făcute câte furnizorul Telekom nu să nu accepte plățile.atunci să ne lase ăn pace și să ne transfere ănapoi la Telekom și gata.

Și da am factură care am plătit-o ăn luna decembrie am chitanța tot cum am plătit abonamentul Telekom dar Orange nu recunoaște plata.cică Telekom este separat de Orange la plăti cum vine asta ?

NicolaElena
Junior

Și mie mi s-a întâmplat aceslasi lucru .Fără a fi măcar întrebata .Voi inchide abonamentul 

@NicolaElena: Decizia ta e cea mai bună. Alege în consecință tot ce este mai bine pentru tine. Cu cât mai repede cu atât mai bine. Succes.

Salut,

In caz de achizitie a unei firme de catre o alta firma, nu intreaba nimeni clientii. Pentru ca decizia de cumparare nu o au clientii. La fel cum nu o au nici angajatii. Nici pe ei nu-i intreaba nimeni daca vor sa fie preluati de Orange, pentru ca nu au de ales! Decizia nu e a lor. Si sa inchizi abonamentul pentru ca nu te-a intrebat nimeni intr-o decizie in care feedback-ul tau, important in alte circumstante, dar total irelevant in cazul asta, nu a fost luat in considerare, mi se pare un pic exagerat. Daca nu esti multumita de servicii, sigur, e dreptul tau. Dar faptul ca nu ai fost intrebata in cazul asta, nu ar trebui sa aiba nicio legatura cu inchiderea abonamentului. Nu stiu cum vezi tu lucrurile, dar nu am auzit vreodata sa sune CEO-ul unei firma fiecare client in parte sa-l intrebe daca e de acord cu deciziile lui de business. Nu asa functioneaza lucrurile.

Client Orange

Abonamentul îl voi inchide din doua motive .

1)pentru ca este dreptul meu sa fac asta .Erau obligați sa anunțe atâta timp cât eu plătesc din buzunarul meu acei bani 

2) in momentul in care eu am făcut acest abonament l-am făcut tocmai ca îmi era Ok prețul care apropo acum este aproape dublu .Pe lângă toate aceste aspecte mi-au modificat si abonamentul .Aveam internet nelimitat  iar acum nu mai este acest lucru .Eu îți inteleg toate exemplele ce le-ai dat dar asta nu înseamnă ca trebuie si acceptate .Consider ca atâta timp cât un abonament se mărește noi trebuie sa fim anuntați 

In general...si tind sa cred ca e si cazul tau, se anunta. 🙂 In cazul maririlor de 1 Euro de luna trecuta, notificarea a fost trimisa pe factura (undeva pe a doua pagina). Daca ai cumva facturile mai vechi (din Noiembrie de exemplu), ai putea sa arunci o privire peste ele. Tind sa cred ca notificarea a existat. 🙂

Cat despre motivele pentru care vrei sa inchizi abonamentul, sigur, e alegerea ta. Acuma, nu sunt familiar cu pachetele de servicii ale fostului Telekom. Dar recomandarea mea, inainte sa te apuci de reziliat, ar fi sa vezi daca nu cumva exista serviciile de care ai nevoie (si poate chiar mai ieftine), la Orange.

Pentru servicii fixe de exemplu, arunca o privire aici. Au mai fost clienti Telekom care se plangeau ca platesc foarte mult. Vezi daca nu poti cumva sa primesti o oferta mai buna din partea Orange-ului. Trebuie verificata disponibilitatea serviciilor la adresa respectiva, in cazul serviciilor fixe, dar...eu zic ca merita incercat.

Pentru contact, iti recomand numarul 300 (din ORO sau OROC), sau +4 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international). Vezi poate ajungeti totusi la un consens. Ar fi pacat sa renunti, mai ales daca nu ai o alta optiune mai buna in momentul de fata. 

Client Orange