la 09-02-2022 10:00 PM
la 09-02-2022 10:54 PM
la 09-02-2022 10:31 PM
la 09-02-2022 10:54 PM
la 28-11-2022 07:41 PM
Nu e deloc normal. Nici un furnizor nu procedeaza astfel.
la 29-11-2022 10:19 AM
Ce anume nu e normal si care sunt furnizorii care nu factureaza in avans abonamentele (nu consumul)? Nu de alta, dar sunt primul care se va muta la ei.
Cum zic si colegii, prima factura ar trebui sa cuprinda:
Citeste putin contractul si vezi ce scrie acolo.
la 29-11-2022 10:56 AM
Repet, nici un furnizor nu factureaza la inceputul lunii.
La Digi, Vodafone, eu primesc factura la sfarsitul lunii.
Este primul furnizor de servicii care cere plata facturii in avans. Nu ma intereseaza ce scrie in contract. Eu vorbesc de principiu: "Plata facturii in avans"
la 29-11-2022 11:09 AM
Sunt client Digi si factura mi se emite intre 6 si 8 ale lunii in curs (la fel si factura pentru firma, care tot la Digi este). Scadenta facturii este ultima zi din luna (deci, perioada scadenta este variabila fata de Orange sau Vodafone, care sunt fixe, adica 14 zile de la emitere).
Vezi ca incurci putin. Plata in avans este inainte de emiterea facturii. Abonamentul platit in factura acopera si perioada de dupa scadenta. Ai putea spune, totusi, ca jumatate din abonamentul platit este dupa data scadenta.
la 29-11-2022 11:30 AM
Sunt in Noiembrie si mi s-au facturat servicii pentru Decembrie. Ce incurc?
la 29-11-2022 12:10 PM
Adica pe 01.11 ti s-a emis factura pentru abonamentul aferent perioadei 01.12-31.12? Nu cred.
La mine, ultima factura emisa (02.11) zice cam asa (cu 3 abonamente, pret fata TVA):
Abonament lunar voce (3) 01.11.22 - 30.11.22 83.74
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor