anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Detalii factura TV si internet

AndreeaBucur
Junior

Bună ziua,

Luna trecută mi s-a instalat serviciul Orange de TV+ internet fibră, astăzi fiind emisa prima factură. Aceasta are o valoare cu mult mai mare față de costul celor două opțiuni din aplicația My Orange. Întrucât doresc lămuriri privind calculul am încercat să sun la nr 300 însă fără a putea să discut direct cu un operator. Mă puteți ajuta , vă rog cu o modalitate prin care îi pot contacta telefonic?

 

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@AndreeaBucur : Bun găsit în Comunitate. Telefonic... este singura modalitate. Dar poți expune aici problema ta sau prin modalitatea de contact din MyOrange >Altele > Contact și feedback > Scrie-ne .... unde expui cele neclare și ceea ce dorești să fie verificat.

Pe de altă parte, vezi să nu fie vreo perioadă din luna curentă de abonament, abonamentul fiind un serviciu care se plătește în avans. Te așteptăm cu detalii.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember

@AndreeaBucur : Bun găsit în Comunitate. Telefonic... este singura modalitate. Dar poți expune aici problema ta sau prin modalitatea de contact din MyOrange >Altele > Contact și feedback > Scrie-ne .... unde expui cele neclare și ceea ce dorești să fie verificat.

Pe de altă parte, vezi să nu fie vreo perioadă din luna curentă de abonament, abonamentul fiind un serviciu care se plătește în avans. Te așteptăm cu detalii.

Mulțumesc pentru răspuns…am încercat din aplicație la secțiunea Scrie-ne, dar nici acolo nu am reușit să discut direct cu un operator. Atașez factura emisă și detaliile abonamentului din aplicație… nu îmi pot da seama de ce tarifele din factura (cel puțin pentru internet) nu corespund cu cele din aplicație😞 poate nu interpretez eu corect…

Va trebui sa intri in legătură cu serviciul clienți Orange. La o prima vedere prețul abonamentului de internet este mult mai mare decât ar trebui sa fie (undeva la 130 Ron)

5693.png

MihaiC99
Campion

Salutare!

Cauze posibile ale unei facturi mai mari poți vizualiza accesând linkul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/de-ce-valoarea-facturii-este-mai-mare-luna-aceasta 

Dacă suni de pe un număr Orange, poți cere transferul către un operator. Atunci când Djia te întreabă despre problemă, poți spune: «Problema este complexă și necesită comunicarea cu un operator".

Poți folosi și alte metode de contact (însă se răspunde mai greu):

  • Prin chatul din aplicație
  • Prin email: serviciul.clienti@orange.ro

Uneori prima factura conține 2 perioade de facturare. Verifica daca este și cazul tau.

Pololică
#StarMember

Buna!

Ca explicatie generala (si de verificat in mod particular pentru a evita confuziile):

  • prima factura dupa activarea (instalarea) serviciilor se compune din serviciile active pana la data facaturii (adica faimoasa "prorata" intre data activarii si data facturii valoarea urmatoarei luni de facturare.
  • de la a doua factura vei avea de plata luna urmatoare datei de facturare la care se adauga consumurile lunii anterioare.

PS: factura detaliata va fi disponibila in 2 zile de la emitere. Deci, daca s-a emis azi, in principiu pana sambata ar trebui sa o vezi detaliata si ce reprezinta costurile.

Mulțumesc, voi aștepta detalierea facturii.

Zi faină tuturor 

Verifica și în contract daca preturile coincid cu cele din contul my Orange.

Vio73
#StarMember

Salutare! 

Prima lună se primește factura pe o lună + prorata la orice furnizor de servicii telecom.

DanielaH
Moderator

@AndreeaBucur, s-a clarificat situația cu factura?

Bună seara, da am reușit să vorbesc până la urmă cu un consultant și mi s-a comunicat ca sunt două luni facturate. Mulțumesc tuturor pentru ajutor!