Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2022 09:50 PM
ce se intampla cu site-ul? afiseaza o versiune imposibila: nu pot plati simplu on line factura. faceam asa de ani de zile si azi....hop....o brambureala totala. doar la mine????
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-06-2022 02:29 PM
Buna.
Solutia: verifici codul de abonat de pe factură.
client Orange: codul de abonat începe cu 0 sau 1;
client Orange Romania Communications: codul de abonat începe cu 3 sau 4.
Dacă ai servicii Orange, ai nevoie de cont My Orange.
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange Fix.
Dacă ai și servicii Orange și servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange și cont My Orange Fix.
... intrand pe my myorange nu puteam vizualiza nimic, deci nici factura, deci nu stiam ce cod abonat am...Mda..
sper sa ajute informatiile.
Toate cele bune.
6 Răspunsuri 6
![delfinas delfinas](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042153_d18afded375f4ac5_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-06-2022 11:13 PM
lirritee, bun venit in Comunitate!!!
Poți face un printscreen, ca să înțelegem care e problema? Să nu lași date personale la vedere, sa le ștergi din poză!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2022 01:03 AM
Merci pt reactivitate. Am reusit pana la urma. Nu stiam ca e o diferenta intre myorange si myorangefix. Si nici intre orange nu stiu cum si orange-nu stiu cum-cu communications. Si mi a fost clar asta dupa ce am intrat de pe edge(am lasat balta chrome). Multumesc din nou pt intentia de a ma ajuta.
![delfinas delfinas](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042153_d18afded375f4ac5_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2022 01:33 AM
Cu drag!!! Bine ca ai reusit sa rezolvi situatia, asta e important!
![MihaelaA MihaelaA](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13034052_13699b873a8bc353_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-06-2022 02:11 PM
@lirritee salut și bine ai venit în Comunitate!
Ca să fie de ajutor și pentru alți membri din Comunitate, ne poți oferi, te rog mai multe detalii despre situație și cum ai rezolvat? Te refereai la My Orange sau My Orange Fix? Și cum ai reușit să plătești factura?
Mulțumim!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-06-2022 02:29 PM
Buna.
Solutia: verifici codul de abonat de pe factură.
client Orange: codul de abonat începe cu 0 sau 1;
client Orange Romania Communications: codul de abonat începe cu 3 sau 4.
Dacă ai servicii Orange, ai nevoie de cont My Orange.
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange Fix.
Dacă ai și servicii Orange și servicii Orange Romania Communications, ai nevoie de cont My Orange și cont My Orange Fix.
... intrand pe my myorange nu puteam vizualiza nimic, deci nici factura, deci nu stiam ce cod abonat am...Mda..
sper sa ajute informatiile.
Toate cele bune.
![MihaelaA MihaelaA](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13034052_13699b873a8bc353_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-06-2022 02:48 PM
@lirritee mulțumim mult pentru clarificări, vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a-i ajuta și pe ceilalți membri.
![](/skins/images/4F0E9D6FA4998B7A2D290379554C5347/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)