la 11-09-2021 12:21 AM
14-09-2021 01:55 PM - editat 17-06-2024 02:39 PM
@arsradu și mihai_13, mulțumim pentru răspunsuri!
Ca să sumarizăm, există 2 posibilități:
- faci reîncărcarea într-un Orange shop/ store și acolo ți se eliberează factură/ bon fiscal
- faci reîncărcarea online din contul tău My Orange, iar factura o poți descărca din secțiunea Facturi/ Filtre/ Reîncarcare.
@Sarbu, să ne spui dacă ai reușit și ce variantă ai ales. Te mai așteptăm.
la 11-09-2021 01:28 AM
la 11-09-2021 12:25 PM
14-09-2021 01:55 PM - editat 17-06-2024 02:39 PM
@arsradu și mihai_13, mulțumim pentru răspunsuri!
Ca să sumarizăm, există 2 posibilități:
- faci reîncărcarea într-un Orange shop/ store și acolo ți se eliberează factură/ bon fiscal
- faci reîncărcarea online din contul tău My Orange, iar factura o poți descărca din secțiunea Facturi/ Filtre/ Reîncarcare.
@Sarbu, să ne spui dacă ai reușit și ce variantă ai ales. Te mai așteptăm.
la 16-01-2024 01:16 PM
Bună ziua. Îmi cer scuze pentru redeschiderea acestui subiect. Am cartelă prepay (client Orange cu prepay din 2009, încărcări lunare constante, însă nu doresc abonament). Aș dori să obțin factură pe PFA pentru reîncărcările lunare. De regulă, încărcam cartela prepay din HomeBank. Acum mi-am instalat aplicația MyOrange și am încărcat cartela de acolo, asociind cardul și introducând datele PFA-ului. Unde găsesc factura? Am căutat în Facturi, nu apare.
Mulțumesc!
la 16-01-2024 01:39 PM
Buna!
Incearca in MyOrange->Consum si facturi (ar trebui sa le gasesti in partea dreapta a ecranului).
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos
Totusi, contabilitatea (daca ai contabil) vrea in mod expres factura? In extras apare ca este reincarcare pentru telefon si ar trebui sa primesti confirmarea procesatorului ("chitanta") pentru reincarcare.
la 16-01-2024 01:53 PM
Am căutat, nu apare.
În contabilitate trebuie să am atât factura, cât și dovada plății (extrasul de cont). Factura dovedește că plata a fost făcută în numele PFA-ului și nu pentru persoana fizică. De asemenea, în RJIP trebuie să trec numărul facturii în baza căreia a fost făcută plata.
Mulțumesc frumos pentru răspuns!
la 16-01-2024 02:21 PM
Am reincarcat in 2022 (si inainte, si dupa ce am inchis abonamentul) dar am primit un mail de la procesatorul de plati. Vad ca inca mai am acces doar la ultima factura de reincarcare (din 4 reincarcari, doar pentru ultima mai am disponibila ca factura).
la 16-01-2024 02:28 PM
Intri în myorange varianta web de pe un laptop și la secțiunea facturi o sa îți apară factura pt reincarcare
la 16-01-2024 07:01 PM
S-a rezolvat. Se pare că m-am grăbit un pic, mă așteptam ca factura să apară în cont imediat după reîncărcare. A apărut după câteva ore, totul e ok. Vă mulțumesc frumos pentru răspunsuri!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor