la 03-12-2022 06:47 PM
Salut, am observat ca factura a crescut cu 1 euro , fara o informare in prealabil. Stiti daca aceasta creștere peste noapte este legala ? Ne putem astepta la alte actiuni de acest gen ? Rusine Orange !
la 03-12-2022 07:17 PM
@Anonim: Bun venit în Comunitate. Legal este, atât timp cât este anunțată. Dacă verifici factura anterioară vei găsi notificarea aferentă prin care ți s-a "oferit" posibilitatea de denunțare a modificării, în caz contrar fiind de acord cu modificarea anunțată. Așadar verifică facturile anterioare, cea din octombrie / noiembrie.
Posibil este orice, atât timp cât accepți. Ai și alternative la abonamentul Orange: cartela prepay, sau portarea la alt operator.
la 03-12-2022 07:17 PM
@Anonim: Bun venit în Comunitate. Legal este, atât timp cât este anunțată. Dacă verifici factura anterioară vei găsi notificarea aferentă prin care ți s-a "oferit" posibilitatea de denunțare a modificării, în caz contrar fiind de acord cu modificarea anunțată. Așadar verifică facturile anterioare, cea din octombrie / noiembrie.
Posibil este orice, atât timp cât accepți. Ai și alternative la abonamentul Orange: cartela prepay, sau portarea la alt operator.
la 06-12-2022 03:00 PM
PS: Sunt client cu vechime 17 ani in retea la abonamentul actual. Deci modificarile s-au facut fara niciun filtru sau restrictie. No comment...
la 15-02-2023 09:49 AM
Aștept să termin perioada de contact și zbor de la ei..și asta după 30 ani
la 06-12-2022 11:47 PM
Ce inseamna ca a fost anuntata? Cele cateva randuri cu litere micute scrise pe o pagina a facturii pe care nu o citeste nimeni doar, doar or trece cele 30 de zile? Jenant! Chiar si doar pentru chestia asta si nu as vrea sa mai am de a face cu aceasta companie.
la 07-12-2022 07:20 AM
@Cristal: DA, așa cum (poate) ai constatat și cu alte ocazii, rândurile mărunte din subsol de pagină și cu o culoare cu tentă spre transparent ACELEA sunt cele care îți decid parcursul din viitorul relației tale cu operatorul de servicii actual. Iar atât timp cât este anunțată, orice schimbare este acceptată în lipsa oricărei reacții ale clientului.
la 07-12-2022 10:55 AM
te contrazic !
la 14-01-2023 08:16 AM
Asta cu notificarea pe factura eu o consider o escrocherie.Notificare în adevăratul sens al cuvântului înseamnă un act distinct numit înștiințare sau notificare și nu câteva rânduri pe alt înscris numit factura înadins poate nu o s_o observi.Cine citește toată factura ?,dacă suma e corecta o achiți și gata.
la 02-02-2023 02:28 PM
Notificarea este pe o factura electronica care are si redirectionare catre plata fara a accesa detalile facturi, deci....Ideea este ca am observat dupa trecerea perioadei de 30 de zile. Am incercat sa sun la call center, unde nu a rspuns nimeni, dar am fost anuntat ca voi fi sunat de ei. Pana acum nimic. Oricum am primit in magazin oferta pentru un nou abonament cu pretul vechi, deci asta inseamna ca nu acel euro ii punea in dificultate.
la 03-12-2022 08:52 PM
@Anonim Bun venit in comunitate ! , In factura lunara de prestare servicii , aveți la informării , pe a doua pagina , informarea de creștere a pretului cu un euro la fiecare serviciu afectat , care este menționat , ex : (10000000 ( tv ) , 07........ ( mobil ) , 0374...... ( voce fixa sau net ) ! Aveți posibilitate de reziliere de la data primirii facturii , timp 30 de zile , aceasta perioada s-a prelungit , cateva zile inainte de emiterea a noii facturi , care va duce in imposibilitate de a rezilia serviciul deoarece , in lipsa raspunsului dumneavoastra , Orange presupune ca v-ati dat acordul pentru modificare !
la 06-12-2022 02:57 PM
Fix asta am observat si eu azi cand am primit factura. Abonamentul a crescut cu 1 euro fara sa fiu notificat in prealabil. Am incercat sa sun la relatii cu clientii sa intreb care e motivul, insa e imposibil sa treci de robot ca sa ajungi la un operator uman. Asa ca am fost la un office Orange si fata de acolo a ridicat din umeri spunand ca toti furnizorii au crescut tarifele si ca daca nu imi convine, pot rezilia contractul sau sa trec la cartela. Foarte profesionista abordarea si a firmei si a angajatilor... Clar, a devenit haiducie, fiecare se descurca cum poate...
la 09-12-2022 10:18 AM
Salu. Exact asa am patit si eu. A crescut cu 10lei factura la servicii fixe fara sa fiu anuntat.
la 09-12-2022 12:56 PM
Nu este legal, chair daca scrie in contract ca o pot creste. Contractele la randul lor sunt abuzive si incalca legea, cu tot cu armata lor de avocati. Plangere la ANPC. Cunosc o gramada de persoane carora le-a fost anulata aceasta crestere si au putut ramane in retea.
la 09-12-2022 04:07 PM
Salutare.. La mine a crescut factura cu 3 euro.. E normal? Am pachet orange Love, adica abonament mobil, internet si televiziune.. Practic mi-a urcat câte 1 euro pt fiecare serviciu. Interesant e că in aplicatie mi-a urcat 1 euro doar la abonamentul mobil celelalte fiind la fel dar pe factura la toate 3 mi-a urcat cate 1 euro, e ok asa?
la 13-12-2022 12:05 AM
La mine a crescut cu peste 10 lei factura și nu am cuvinte discuta . Am făcut cerere de reziliere să vada baga cineva in seamă și până acum nimic.
Este Digi foarte ieftin ... daca nu reduce prețul trec la Digi dar nu accept bătaia de joc pentru că anual și mărit prețul.
Scrieți la ANCOM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor