la 09-01-2024 02:40 PM - editat ultima oară la 09-01-2024 03:40 PM de GeorgianaD
Buna !
Din vara am renunțat la 1 din servicii, am rămas doar cu net fata tv, nu îl foloseam deloc și nici nu stăteam la locație . Nu am fost găsit la telefon de Orange dar ce au făcut ? Au crescut la 45 lei factura doar pt același net, de care nici nu sunt mulțumit .
După zeci de sesizări și vizite ,nu au rezolvat nimic . Au crescut în continuare la peste 10 euro factura in ciuda refuzului meu , din motive de costuri spun ei. Pt abonament noi oferă 26 lei tv plus net . Acum mă sună și recuperatori deși sunt câteva zile abia depășite de la singura factura scadenta .factura contestată de mine către customer@orange.ro , adresa la care nu au răspuns din la mailul din luna a 11 și Nici cel din a 12-a .
Orice se întâmplă e vina mea . Am facturi de 69 lei și 49 lei ...reconectari ..etc . După atâția ani in care le am umplut buzunarele .
09-01-2024 03:12 PM - editat 09-01-2024 03:40 PM
Salut
Înainte să renunți la abonament Tv te-ai interesat care va fi prețul internetului?
Din poze reiese că ți-ai făcut un nou abonament in vara pe o perioadă de un an.
Mi se pare anormal sa nu îți transmită prețul.
Ai putea renegocia cu ei poate mai ei un abonament de voce și îți mai reduc din abonament.
Teoretic este vina ta atunci când modifici un serviciu trebui sa te asiguri ce implica acest lucru.
la 09-01-2024 03:40 PM
Salut!
Iti recomand sa insisti putin la mail-urile trimise. Eu am primit azi raspuns de la Fan Curier la o trimitere ajunsa la Constanta si care a stat 25 de zile (!!!) in depozitul Constanta si, colac peste pupaza, am primit si receptia de la client inaintea raspunsului lor. Nu zic ce a fost la gura mea toata luna decembrie (adica am trimis pe 05.12 si marfa s-a receptionat in ajunul anului noi...).
Totusi, sper ca stiai ca net+tv=pachet cu pret redus, nu? Individual, fiecare costa mai mult (cam minim 8-9E fiecare).
la 09-01-2024 03:56 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația în care te afli, dar din păcate, există prețuri promoționale doar la pachet și trebuia să fii conștient că s-ar putea să dai mai mult pe un serviciu decât pe 2, pentru că nu mai ai nici routerul gratis în custodie și nici altele.
Oricum, trebuia să fi fost informaț înainte. Vezi totuși ce se mai poate face.
Succes!
Știu că sună aiurea, dar întotdeauna este bine să întrebi de mai multe ori înainte de a face ceva.
Baftă!
la 09-01-2024 08:45 PM
@Alexandru1988: Bun venit în Comunitate Orange. Condițiile de furnizare ”doar TV” sau ”doar net fix” nu sunt fiabile, întrucât trebuie instalat un echipament care servește pentru ambele servicii, dar pentru care plătești doar un singur tip de abonament. Dacă situația în locația respectivă este cum o descri, adică fără trafic mult pentru net, îți recomand un router 4G: un abonament simplu, independent de TV și utilizabil doar când ai nevoie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor