la 04-05-2023 10:17 PM - editat ultima oară la 08-05-2023 08:25 AM de GeorgianaD
Cost suplementar mai mare de 50 euro...nu trebuia sa fiu anunțat?
la 04-05-2023 10:48 PM
Salutare! Te referi la costul suplimentar efectuat în roaming sau în țară?
In roaming, primesti un sms de înștiințare că ai atins plafonul maxim și trebuie să răspunzi cu DA că ești de acord să continui să utilizezi datele mobile.
la 05-05-2023 07:58 AM
Salut! @user_18836864 , in general Orange nu își asumă responsabilitatea pentru acțiunile clienților. Daca eu am chef sa vorbesc 1 ora in Sri Lanka de exemplu, Orange nu o sa îmi îngrădească asta... Sau daca vreau sa descarc o aplicație care consuma mult net, nici aici Orange nu o sa mă oprească. Din păcate, aici intervine doar chibzuiala. Am trecut și eu prin asta, doar cu suma mai mare, de vina am fost doar eu...
la 05-05-2023 09:48 AM
Salutare!
Cei 50 de euro sunt pentru consumul in roaming. Si nu vor fix 50, ci, in proportie de 99%, un pic mai mult (din motive de comunicare intre retele). Uneori se ajunge pe la 80-90 de euro tocmai din cauza acestor intarzieri intre operatori (sincer vorbind, orice operator care prinde un turist va fi tentat sa-l mulga, treaba operatorului national al turistului fiind sa taie macaroana cand primeste confirmarea ca a depasit limita de costuri).
Daca acel cost suplimentar a fost facut in Romania, problema este la utilizatorul numarului. In tara, nu ai limita maxima de consum.
la 09-05-2023 09:52 AM
@user_18836864, costul este făcut în țară sau în roaming? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor