la 29-07-2024 04:18 PM - editat ultima oară la 29-07-2024 04:20 PM de DanielaH
Buna ziua! Astazi am primit factura cu un cost suplimentar de 62 euro. Pe factura detaliata apare ca am internet tarifat in condițiile in care eu cred ca nu am consumat internetul inclus. Toată factura este un amalgam de internet inclus si internet tarifat. Nu m-au lamurit deloc in momentul in care am cerut explicații. Spun doar că in perioada 26 iunie-10 iulie am terminat datele mobile si că apoi am fost taxata. Niciodată nu am terminat datele mobile asa repede, in conditiile in care am abonamentul de ani de zile. Am verificat/comparat alte facturi in cont si nici una nu are internet inclus amestecat cu internet tarifat in halul din ultima factură. Sunt convinsă că este o gresala pe care cei de la Orange ori au facut-o intentionat, ori nu vor sa si-o asume.
29-07-2024 04:35 PM - editat 29-07-2024 04:45 PM
Salutare!
Stai în apropiere de graniță sau ai fost recent printr-o zonă de graniță non SEE, adică Ucraina, Serbia, în roaming cumva?
De asemenea, dacă ai terminat datele mobile și ai făcut streaming sau accesat alt gen de pagini cu conținut video, atunci este posibil.
Te sfătuiesc să ceri ,,cost control", pentru a nu mai avea pe viitor astfel de probleme, adică să depășești traficul inclus. Cu cost control (e gratuit), vei avea doar viteza limitată când depășești traficul inclus.
Poți cere lămuriri suplimentare prin intermediul paginii de contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Mi se pare cam mult totuși, dacă nu ai fost în roaming!
Baftă!
la 29-07-2024 06:47 PM
Nu am fost plecată din țară! Nu am folosit roaming! Nu am făcut nimic în plus față de ultimele 12 lunii! Când am fost plecata in afara țării, am făcut mai puțin cost suplimentar.
29-07-2024 06:49 PM - editat 29-07-2024 07:08 PM
Atunci fă o sesizare , în care ceri explicații suplimentare și activare cost control, cum ți-am spus!
la 29-07-2024 04:43 PM
Florina, bun venit in Comunitate!!!
Suma aia nu se putea obtine folosind netul in tara, ci in roaming. Pe unde ai fost in ultima luna?
la 29-07-2024 06:48 PM
Doar în țară!
la 29-07-2024 08:35 PM
Atunci e ciudat, e o suma prea mare.
29-07-2024 05:28 PM - editat 29-07-2024 05:43 PM
Buna Florina! Ai cumva aplicația tik tok instalată? Ai primit sms de la 321 că ți s-a terminat traficul inclus și că vei fi tarifată cu 1 euro/250 Mb? În roaming, taxa este de maxim 50 euro, după care ți se taie accesul.
la 29-07-2024 09:05 PM
Buna,
De curiozitate ce resurse include abonamentul tau (date mobile GB)?
la 29-07-2024 10:27 PM
30 GB național și 10 GB în roaming. Inițial am avut 50 ( am și printscreen-uri în acest sens), dar nu știu de ce au rămas 30. Sunt conștientă că e si vina mea, că nu am fost mai atentă, si probabil că acceptăm uneori pe repede-înainte ce zic ei în telefon. Ideea e că această factură este total, total diferită de celelalte. Am mai avut 4-5 EUR cost suplimentar, dar nu 62.
30-07-2024 06:31 AM - editat 30-07-2024 07:30 AM
Pe viitor ar fi indicat sa treci la un abonament cu net nelimitat (de exemplu fun 11 in acest moment)
De asemenea va trebui să verifici din când în când resursele ramase din my Orange ,*100# sau prin oricare alta metoda.
Atunci când resursele sunt pe terminate (date mobile naționale) poți achiziționa suplimentar niste GB prin folosirea punctelor acumulate prin campania Pinata.
Noi aici suntem simpli clienți și nu avem acces la datele tale de facturare (foarte posibil să fi fost facturată pentru trafic de date suplimentar atât national cât și roaming).
In concluzie atunci când ai resursele limitate este important să verifici mai des cantitatea rămasă.
O verificare ușoară se poate face din aplicația mobilă my Orange unde poți vedea atât costul suplimentar cat și resursele in orice moment.
Important este de asemenea sa folosești datele mobile doar la nevoie (dezactivate in prezența wifi) și mai mult wifi acolo unde este disponibil.
Poți intra in setările telefonului la mai multe setări de conectivitate și selectează utilizarea datelor si selectează traficul aferent lunii trecute.
Astfel vei afla care aplicații ți-au consumat cel mai mult din resurse.
la 30-07-2024 08:37 AM
Poate că ai avut doar pe o perioadă determinată 50 GB, apoi ai revenit la traficul standard.
Cu toate astea, cât trafic national sa fi făcut, ca sa aduni suma asta???
Poți să faci un printscreen la pagina de Cronos, sa vedem consumul?
la 31-07-2024 10:35 AM
@Florina_01, s-a rezolvat/ clarificat situația cu costul suplimentar?
la 31-07-2024 11:03 AM
Nu am primit încă răspuns la sesizarea pe care am făcut-o în scris ( e-mail), iar convorbirea telefonică pe care am avut-o nu m-a lămurit deloc. Cei de la Orange consideră că acest cost suplimentar de 62 EUR este real și....asta e. V-am spus că mi se pare exagerat în condițiile în care nu am făcut nimic altfel decât în lunile trecute și că datele mobile s-au terminat într-o perioadă foarte scurtă.
la 31-07-2024 11:04 AM
Ai incercat să verifici din telefon consumul de date mobile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor