Buna ziua!
Cred ca abonamentul meu a fost reziliat pentru neplata. Aveam o factura care a intrat in perioada scadenta din data de 21 septembrie.
Am vorbit cu CreditExpress, iar acestia mi-au dat termen pana maine, 6 octombrie, sa platesc o parte din factura, iar a doua plata, integrala, in data de 15 octombrie. Mi s-a spus ca abonamentul meu se va mentine daca fac aceste doua plati.
Din pacate, numărul meu de telefon nu mai are semnal si a fost sters din contul meu MyOrange, unde ar fi trebuit sa fac plata online, cu cardul. Nu am fost anuntata de rezilierea contractului si nu inteleg de ce se intampla acest lucru in conditiile in care exista doar o singura factura restanta la momentul actual, iar eu am facut o intelegere telefonica cu cei de la CreditExpress.
Cum as putea sa platesc facturile in conditiile in care numarul aferent abonamentului nu se mai regaseste in contul meu?
Daca platesc factura in termenul intelegerii cu cei de la CreditExpress, o sa am posibilitatea de a pastra numarul?