la 12-03-2024 05:37 PM - editat ultima oară la 13-03-2024 09:13 AM de DanielaH
M-am tot chinuit sa platesc factura ,dar fara sanse ,aplicatia nu functioneaza din nou ,o luna da ...cinci nu ...ieri mi-a fost emisa a doua factura ,seara am intrat pe Web, si am reusit sa le platesc ,dar peste vreo 4..5 ore mi-au suspendat contul ,cu toate ca factura era platita acum ma chinui sa le trimit un maill cu confirmarea platii ,dar nicaieri nu pot ,peste tot imi cere un numar de telefon din Romania ,eu nu am asa ceva ,i-am contactat telefonic dimineata, pe numarul de imi apare pe TV, a fost facuta confirmarea (verbal,TV-ul inca nu functioneaza ,imi apare tot suspendat),deja am 24 ore de la plata si tot suspendat este contul ,cum dau de ei ,sau cum confirm plata ?
12-03-2024 05:41 PM - editat 12-03-2024 05:46 PM
Salut
Acestea sunt metodele de contact uzuale
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Fa o sesizare din secțiunea contact sau suna la numărul 300.
De obicei plățile nu se procesează instant încearcă să le trimiți dovada platii facturilor.
12-03-2024 06:13 PM - editat 12-03-2024 06:50 PM
Salutare!
Dacă tot nu reușești să plătești la timp și ți se suspendă serviciul chiar și plătit, poți să le faci o sesizare scrisă de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Ca să nu mai fie probleme, plătește imediat ce apare factura sau chiar în avans. Eu așa fac! Și plătește din My Orange varianta web, dacă merge.
Baftă!
la 14-03-2024 09:35 AM
@Blondu74, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor