anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Confirmare plata factura

Blondu74
Începător

M-am tot chinuit sa platesc factura ,dar fara sanse ,aplicatia nu functioneaza din nou ,o luna da ...cinci nu ...ieri mi-a fost emisa a doua factura ,seara am intrat pe Web, si am reusit sa le platesc ,dar peste vreo 4..5 ore mi-au suspendat contul ,cu toate ca factura era platita  acum ma chinui sa le trimit un maill cu confirmarea platii ,dar nicaieri nu pot ,peste tot imi cere un numar de telefon din Romania ,eu nu am asa ceva ,i-am contactat telefonic dimineata, pe numarul de imi apare pe TV, a fost facuta confirmarea (verbal,TV-ul inca nu functioneaza ,imi apare tot suspendat),deja am 24 ore de la plata si tot suspendat este contul ,cum dau de ei ,sau cum confirm plata ?

3 Răspunsuri 3

Anonim
Neaplicabil

Salut

Acestea sunt metodele de contact uzuale

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Fa o sesizare din secțiunea contact sau suna la numărul 300.

De obicei plățile nu se procesează instant încearcă să le trimiți dovada platii facturilor.

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă tot nu reușești să plătești la timp și ți se suspendă serviciul chiar și plătit, poți să le faci o sesizare scrisă de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Ca să nu mai fie probleme, plătește  imediat ce apare factura sau chiar în avans. Eu așa fac! Și plătește din My Orange varianta web, dacă merge.

Baftă! 

DanielaH
Moderator

@Blondu74, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?