anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Colectare pentru terti Gameloft

Fitil
Începător

Buna. De cateva luni , tot mi se taxeaza xost suplimentar , cate 1.5 Euro la diferite intervale de timp. In factura ar fi detaliat , colectare pt terti , iar in mesaj de la Orange , plata catre Gameloft.

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salut,

Am găsit linkul de mai jos:

https://wapshop.gameloft.com/orange_ro/games/ 

Număr telefon: 021 655 0770

Daca nu funcționează apelează serviciul clienți Orange pentru a-ți oferi detaliile necesare dezabonării.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Campion

Salut,

Am găsit linkul de mai jos:

https://wapshop.gameloft.com/orange_ro/games/ 

Număr telefon: 021 655 0770

Daca nu funcționează apelează serviciul clienți Orange pentru a-ți oferi detaliile necesare dezabonării.

DanielaH
Moderator

Salut, @Fitil, și bun venit în Comunitate!

Poți folosi următoarele metode de dezabonare:  apel la 0318298002, email la support@4pay.ro, email la sms@4pay.ro.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Slavo
Începător

Buna ziua, 

Cum ați rezolvat problema?

Și eu plătesc de luni de zile 1,5€

Salutare!

Lista cu furnizorii de servicii cu suprataxa o găsești in linkul de mai jos:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/afl%C4%83-rapid-cum-te-po%C8%9Bi-dezabona-de-la-serv... 

  • Dacă te-ai abonat la gameloft games, dezabonarea se poate face prin trimiterea unui SMS la 3311 cu textul STOP GAMES. Pot fi contactați și telefonic la 0216550770 sau prin email la global.support@gameloft.com
  • Dacă te-ai abonat la gameloft video, dezabonarea se poate face prin trimiterea unui SMS la 3311 cu textul STOP VIDEO. Pot fi contactați și telefonic la 0216550770 sau prin email la global.support@gameloft.com

https://wapshop.gameloft.com/orange_ro/games/landing.php?from404=1&sv=128dwyxa250j4vl9qk78d5flb&tm=1... 

http://wapshop.gameloft.com/orange_ro/videos/profile.php?phoneId=6686&sv=128dwz4fpcnjny64ik6owzict&c... 

Dacă este vorba de un alt serviciu, ne poți oferi niste detalii pentru a identifica serviciul.

Salutare!

Eu as vrea sa stiu cum am ajuns sa fiu abonata la acest serviciu. La ora la care am primit sms ul de plata nimeni nu folosea telefonul, era langa mine, ma uitam la un film. Pana acum am crezut ca s a jucat fiica mea, dar acum stiu cu certitudine ca nu a folosit ea telefonul.

 

Mersi frumos

Personal, nu mi s-a întâmplat să mă abonez la un astfel de serviciu fără voia mea.
Dacă ți s-a întâmplat să fii abonata fără acordul tău, încearcă să contactezi furnizorul serviciului pentru a solicita restituirea sumei facturate.
De asemenea, poți contacta Orange pentru a solicita blocarea acestor tipuri de plăți (atenție: se vor bloca și plățile către SMS Premium, bilete, taxe de parcare etc.).