anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

colectare în numele terților

Marius1974
Începător

Salutare ! De două luni primesc pe factura mea cost suplimentar de 9,9 euro reprezentând,, colectare în numele terților ,,!  Ce înseamnă asta ??

 

 

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Specialist

Salut,

Te-ai abonat la un serviciu cu suprataxa prin accesarea unui link sau trimiterea unui sms.

Daca ai primit un SMS cu numele serviciului se poate găsi o modalitate de dezabonare de la acest serviciu.

Ai topicuri similare cu astfel de servicii aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-primit-factura-cu-cost-suplimentar-runsio/m-p/170297 

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-servicii/sms-9-90-euro-pentru-carefizz/m-p/176357 

https://comunitate.orange.ro/t5/factura/am-primit-factura-orange-cu-cost-suplimentar-land-fitclb/m-p... 

Daca nu poți identifica serviciul, poți contacta serviciul clienți pentru informatii cu privire modul de dezabonare.

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuie să vezi exact la ce te-ai abonat din greșeală, pentru că trebuie luat legătura cu ei sau trimis sms. Dacă nu te descurci, le scrii celor de la Orange în aplicația My Orange- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi alegi transfer operator.

Sunt topicuri destule pe aici, cum este și acesta: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/colectare-in-numele-tertilor-dezabonare-serviciu-quot-worl...

Baftă!

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut, @Marius1974.

Ai verificat pe factură sau dacă ai un mesaj de confirmare ca să ne dăm seama despre ce este vorba și cum te poți dezabona?

DanielaH
Moderator

@Marius1974, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu răspunsuri. Ai verificat factura?