anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am platit factura de 2 ori

Malaescu
Începător

Numele meu este Marian  și am făcut din greșeală plata de 2 ori în aceasta luna, as dori sa știu ce sa fac 

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Numele complet nu e necesar aici in comunitate (si ideal ar fi sa nu-ti dai numele complet in spatiile publice, mai ales daca nu e nevoie), pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine, si oricum nu ne ajuta cu nimic numele. 🙂

Ce poti sa faci?

Ai doua variante:

1. lasi asa, si suma care e in plus se va reporta pentru plata facturii urmatoare (vei fi pe plus in cont)

2. iei legatura cu un consultant, la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo, si daca nu s-au retras banii, ceri sa nu-i retraga. Ar trebui sa se intoarca automat in cont dupa vreo 14 zile.

Cel mai comod, daca ma intrebi pe mine, ar fi sa apelezi cu prima varianta. Acuma, daca factura e foarte mare, si aveai alte planuri cu banii aia, incearca varianta 2.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut,

Numele complet nu e necesar aici in comunitate (si ideal ar fi sa nu-ti dai numele complet in spatiile publice, mai ales daca nu e nevoie), pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine, si oricum nu ne ajuta cu nimic numele. 🙂

Ce poti sa faci?

Ai doua variante:

1. lasi asa, si suma care e in plus se va reporta pentru plata facturii urmatoare (vei fi pe plus in cont)

2. iei legatura cu un consultant, la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo, si daca nu s-au retras banii, ceri sa nu-i retraga. Ar trebui sa se intoarca automat in cont dupa vreo 14 zile.

Cel mai comod, daca ma intrebi pe mine, ar fi sa apelezi cu prima varianta. Acuma, daca factura e foarte mare, si aveai alte planuri cu banii aia, incearca varianta 2.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Simplu și la obiect: cel mai bine este să lași suma respectivă în cont pentru luna viitoare. Dacă nu vrei, poți cere să ți se returneze suma respectivă în contul cardului, din secțiunea Contact ( https://www.orange.ro/contact/ ), lucru ce durează cam 14 zile.

Eu las întotdeauna sume importante în cont pentru luna următoare!

Baftă!