la 23-11-2022 06:37 PM - editat ultima oară la 24-11-2022 08:29 AM de DanielaH
Numele meu este Marian și am făcut din greșeală plata de 2 ori în aceasta luna, as dori sa știu ce sa fac
23-11-2022 06:49 PM - editat 23-11-2022 06:53 PM
Salut,
Numele complet nu e necesar aici in comunitate (si ideal ar fi sa nu-ti dai numele complet in spatiile publice, mai ales daca nu e nevoie), pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine, si oricum nu ne ajuta cu nimic numele. 🙂
Ce poti sa faci?
Ai doua variante:
1. lasi asa, si suma care e in plus se va reporta pentru plata facturii urmatoare (vei fi pe plus in cont)
2. iei legatura cu un consultant, la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo, si daca nu s-au retras banii, ceri sa nu-i retraga. Ar trebui sa se intoarca automat in cont dupa vreo 14 zile.
Cel mai comod, daca ma intrebi pe mine, ar fi sa apelezi cu prima varianta. Acuma, daca factura e foarte mare, si aveai alte planuri cu banii aia, incearca varianta 2.
23-11-2022 06:49 PM - editat 23-11-2022 06:53 PM
Salut,
Numele complet nu e necesar aici in comunitate (si ideal ar fi sa nu-ti dai numele complet in spatiile publice, mai ales daca nu e nevoie), pentru ca aici suntem, in mare parte, clienti ca si tine, si oricum nu ne ajuta cu nimic numele. 🙂
Ce poti sa faci?
Ai doua variante:
1. lasi asa, si suma care e in plus se va reporta pentru plata facturii urmatoare (vei fi pe plus in cont)
2. iei legatura cu un consultant, la 300 / 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo, si daca nu s-au retras banii, ceri sa nu-i retraga. Ar trebui sa se intoarca automat in cont dupa vreo 14 zile.
Cel mai comod, daca ma intrebi pe mine, ar fi sa apelezi cu prima varianta. Acuma, daca factura e foarte mare, si aveai alte planuri cu banii aia, incearca varianta 2.
24-11-2022 06:37 AM - editat 24-11-2022 06:37 AM
Salutare!
Simplu și la obiect: cel mai bine este să lași suma respectivă în cont pentru luna viitoare. Dacă nu vrei, poți cere să ți se returneze suma respectivă în contul cardului, din secțiunea Contact ( https://www.orange.ro/contact/ ), lucru ce durează cam 14 zile.
Eu las întotdeauna sume importante în cont pentru luna următoare!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor