anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În legatura cu portarea si cu factura

Carynna
Începător
Ieri s-a facut portarea si azi primesc un mesaj în care spune ca s-a emis factura în valoare de 45 de lei. De ce??
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Carynna, în momentul în care faci un abonament ți se alocă automat cea mai apropiată dată de facturare. În cazul tău perioada de facturare este din data de 6 a fiecărei luni până în 5 luna următoare, iar factura se emite în data de 7. Așa cum spunea și FLo1, pe prima factură, cea din 7 sept., vei plăti abonamentul în avans pe perioada 6 sept - 5 oct. Luna viitoare, pe 7 oct., pe factură va apărea contravaloarea abonamentului pentru perioada 6 oct - 5 nov.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember
Presupun ca ai avut un interval de timp in care serviciile au fost active. Motiv pentru care s-a emis si factura. Ma gandesc ca, probabil, incepand de luna viitoare, nu ar trebui sa mai ai nimic de plata.
Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Mai știu pe cineva care ieri s-a portat și la câteva ore a primit factura, dar activase și serviciile fixe cu o zi mai înainte. Nu știu dacă este în regulă și sper să se regleze cumva situația!

FLo1
#StarMember
Bun venit în Comunitate. Povestea este simplă. Te-ai portat la abonament? Dacă DA, atunci factura reprezintă abonamentul pe acestă lună, deoarece abonamentul se plătește în avans. Dacă ai PREPAY, atunci reprezintă activarea unei opțiuni. Totuși, după valoare, consider că te-ai portat la un abonament de 9 euro, care s-a plătit în avans, ca orice abonament de servicii.

Carynna
Începător
Va mulțumesc mult pentru răspunsuri. Da, bănuiesc și eu ca poate luna viitoare nu o sa mai plătesc. Va mulțumesc.

DanielaH
Moderator
@Carynna, în momentul în care faci un abonament ți se alocă automat cea mai apropiată dată de facturare. În cazul tău perioada de facturare este din data de 6 a fiecărei luni până în 5 luna următoare, iar factura se emite în data de 7. Așa cum spunea și FLo1, pe prima factură, cea din 7 sept., vei plăti abonamentul în avans pe perioada 6 sept - 5 oct. Luna viitoare, pe 7 oct., pe factură va apărea contravaloarea abonamentului pentru perioada 6 oct - 5 nov.

arsradu
#StarMember
Carynna, ca sa ma lamuresc si eu (si ceilalti care probabil au inteles acelasi lucru), vorbim de o portare la /de la un alt operator sau migrare de la prepaid la abonament sau invers? Poti sa ne dai ceva mai multe detalii?
Client Orange