anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plată factura aplicatie bancară

Adriann77
Începător

A primit cineva din familie factura pe my orange și  eu am plătit-o  printr-o  aplicație bancară (am scanat codul de bară al facturii de pe alt telefon) dar în aplicație încă  ii apare acelei persoane ca nefiind  achitată. Cât  durează procesul, nu ar  trebui actualizat instant?

1 Soluţie acceptată‚

După cum ai văzut în screenshot personal prefer plata in avans din aplicația My Orange deoarece se realizează instant.

 

Referitor la întrebarea ta riscul există deoarece pot apărea situații neprevăzute atunci când plătești factura in ultima zi. 

Informații utile:

https://www.orange.ro/help/factura-plati-si-consum

 

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu e instant. Cu atat mai putin din aplicatii terte. Iti recomand plata din aplicatia My Orange. 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate să dureze și 24-48 de ore, până apare ca plătită.

Cel mai simplu este să plătești din My Orange!

Baftă!

Cum as putea sa o plătesc odată ce îmi apare ca nu e emisa în my orange?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

La următoarea plată activezi plata ca fiind recurentă iar ulterior fiecare plată se va face automat. 

De obicei valoarea facturii apare cu 24-48 de ore înaintea emiterii facturii, sau ca aceasta să fie disponibilă pe cont.

Te referi in aplicația  terță (în cazul de față George bcr) să modific plata  ca fiind recurentă?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Nu. În aplicația MyOrange ai posibilitatea de a face ca plata facturii cu cardul să fie recurentă, prin DD(direct debit). Se activează ușor din Setări /Plati recurente.

Screenshot_20240517-205935_My Orange.jpg

MCostel
Cunoscător

Din păcate doar plata prin aplicația My Orange se realizează aproape instant.

Plata prin alte metode de plata terțe poate dura până la 48h chiar în unele situații până la 72h.

Cum ai plătit daca nu a fost emisă factura?

De asemenea din contul my Orange poți face plata in avans.

 

Am cod de bare și factura la istoric . Am opțiunea sa plătesc unui prieten prin my orange dar nu și mie propriu-zis. Mail am primit ca e emisă  factura, doar my orange nu mi-o  arată  în prim plan

Dar ai opțiunea de plata in avans în aplicația mobilă my Orange?

Nu cunosc bine aplicația,  unde ar trebui sa fie?

Ce aplicație folosești și ce versiune pentru că la mine arată diferit.

Screenshot_2024-05-17-18-41-55-308_com.orange.contultauorange-edit.jpg

Screenshot_2024-05-17-18-44-49-773_com.orange.contultauorange-edit.jpg

My orange (România),  actualizată  la zi

Tocmai ce am platit in avans folosind opțiunea plătește unui prieten însă am introdus codul meu de abonat.

Screenshot_2024-05-17-19-01-28-409_com.orange.contultauorange-edit.jpg

Deci se poate și prin opțiunea plătește factura unui prieten numai că vei introduce codul tau de abonat.