anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura nu apare in aplicatie

Leo2
Începător

Salut, de vreo 2 săptămâni cei de la Orange îmi dau mesaj ca am de plătit o factura de 11.2 lei, dar în aplicație nu îmi apare nicio factura, ce trebuie sa fac?

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Să adaugi in aplicație serviciul respectiv. Dacă ești client Orange Romania, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/orange-expert/aplicatia-my-orange/abonamente/cum-adaug-un-numar-de-telefo...

Dacă ești client Orange Romania Comunications, vezi aici:

https://www.orange.ro/help/cum-imi-adaug-serviciile-orange-romania-communications-in-aplicatia-my-or...

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Leo2, ai reușit să adaugi serviciile în aplicație? S-a rezolvat situația?