22-06-2023 09:05 AM - editat 22-06-2023 12:22 PM
Buna ziua!
Acum cateva luni am prelungit un abonament luand un telefon si in acelasi timp am mai facut un abonament tot pe numele meu cu tot cu telefon. Deci... in total 2 telefoane si 2 abonamente pe acelasi cont... eh si acum incepe distractia.
Am pus o suma de bani sa inchid ratele la un tel. din 2 telefoane si mi le-a ametit incat nici eu numai stiu ce am achitat si ce nu. Mi sa deschis rata abonamentului din anul 2021. Nu avea nici o legatura una cu alta stiu. In plus suma de bani achitata in magazin nici la acest moment nu apare ca fiind achitata, eu apar cu restanta , iar raspunsul la apel 300 a fost urmatorul: se va rezolva nu stiu cand dar se va rezolva ca a fost o eroare de sistem.
Bun... continuam. La acest moment trebuia sa raman cu o singura rata . Numai conteaza sa zicem. Acum pe 12 06. Am pus suma integrala de bani pentru ambele rate in cont si mi sa spus timp de 7 zile sa astept si se vor aloca acesti bani ratelor. Ei bine... este a 8a zi si banii sunt pe cont iar raspunsul este pe masura. IERI : << DOAMNA, DAR A TRECUT ZIUA?? ASTEPTATI>> eu , astept, am intrat in a 8a zi.... de asteptare.
Ce este de facut??? Este cea mai mare greseala a mea crezand ca Orange-ul este serios.
Voi a-ti mai trecut prin asta? Cum a-ti procedat? Numai stiu ce sa fac?! Cand vorbesc cu un reprezentant orange zici ca vorbesc cu un copil de 5 ani care nu stie nimic la propriu.
Va multumesc , astept parerile voastre si indrumarile daca e cazul
la 09-07-2023 07:13 AM
Amin!!!!! A ți reușit în sfârșit sa închideți ratele. Va mulțumesc, a durat ceva și SPER ACUM SA NU LE MAI DEBLOCATI CA DATA TRECUTA.
ACUM....CU ADRESA CE FACEM??? CA NU LOCUIESC IN CER...ADRESA CAND O MODIFICATI?
la 22-06-2023 09:18 AM
Salut!
Ratele se platesc separat de abonament. Daca vrei sa le platesti anticipat, faci plata si suni la 300 pentru atribuirea lor pe partea de rate. Altfel, banii platiti in avans se considera ca fiind plata in avans pentru servicii (nu produse/rate).
Am avut si eu telefoane in rate (4 luni au fost suprapuse 2 aparate) si, la un moment dat am platit cu o zi mai devreme ca sistemul operational sa includa suma din rata unui telefon in suma totala de plata (abonament+rata). Banii au fost procesati pentru abonament+avans pentru urmatoarea luna (eram dator cu rata, dar aveam in avans pentru servicii exact suma echivalenta ratei).
Legat de perioada de asteptare: cele 7 zile sunt lucratoare sau calendaristice? Nu de alta, dar o parte din departamente nu lucreaza in weekend si 2 zile se reporteaza pentru urmatoarea saptamana de lucru.
la 22-06-2023 09:30 AM
am facut asta
dar nu mi se aloca, sunt in a 8a zi si doar de usi inchise ma lovesc. Azi spre exemplu mi s-a spus ca 1200 lei este o suma mare si mai dureaza cateva zile. Ieri mi sa spus ca e ultima zi, ce a trecut ziua??? am asteptat si nici o sansa....este a 8a zi si mi sa spus ca mai dureaza
la 22-06-2023 09:34 AM
lucratoare de pe 12.06. daca astazi este a 8a zi...zile lucratoare
la 22-06-2023 09:43 AM
Nu stiu cum sa te indrum mai departe decat sa astepti un raspuns. La mine, cele 4 rate care s-au suprapus au fost sub 100 lei impreuna si nu a fost un impact asa mare (plus ca a fost si timpul mai scurt).
la 22-06-2023 09:48 AM
nici eu numai stiu, traim in Romania 1200 lei e o avere se pare si numai erori de sistem. E bine pentru ei sa stam cu rate sa bage penalitati si sa ne dea in judecata ...ca daca platim sunt erori de sistem, daca nu platim suntem rau platnici
la 22-06-2023 09:52 AM
Evit sa intru in polemici deoarece fiecare isi face calculele si trage o concluzie in functie de cum ii e mai bine.
Din pacate, in ultimii 2 ani Orange a cam scazut in serviciile oferite (cel putin pe partea de consiliere cu clientii). Nu le caut scuze, dar poate ar trebui sa se aseze singuri la masa si sa se intrebe (pe ei insisi) care sunt problemele si cum pot fi rezolvate cu impact minim.
la 22-06-2023 09:55 AM
Ce solutii??? Vorbim de lucruri sfinte! Tot ce stiu sa faca este sa identifice, mare identificare data nasterii si ziua emiterii facturii! Dar sa sune la financiar sa zica, domne' femeia asta asteapta a platit se roaga de noi sa ii alocam banii ratelor, noi ce facem>? bagam erori de sistem si penalitati si dupa termenul comunicat de 7 zile mai prelungim odata ca nu suntem in stare !
la 22-06-2023 10:36 AM
ratele pentru un telefon se platesc integral (numai si numai) intr-un sediu Orange "precizand" ca vrei sa platesti restul de rate la un telefon - bani se vor depune expre pentru asta
daca ai depus bani in cont Orange va folosi bani pentru abonament NU si pentru ati directiona bani pentru plata integrala rate . - retrage bani din cont si faci plata dupa aia precum ti am zis
la 22-06-2023 10:45 AM
Ba da se poate si asa . Daca cei de la financiar isi dau interesul si nu ma amana. de la 7 zile se mai adauga inca 4-5 . Am ales varianta asta pentru ca banii platiti in magazin se fac pierduti.... am avut experienta neplacuta si asa cu cardul este mai in regula. 184.72 LEI SI ACUM FIGUREZ CU EI NEACHITATI CU TOATA CA AU FOST CASH IN MAGAZIN.
la 22-06-2023 10:59 AM
toate*
la 22-06-2023 10:59 AM
Salutare!
Ai făcut și o sesizare scrisă?
Dacă nu, o poți face de aici (pentru Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici, pentru OROC:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
22-06-2023 11:02 AM - editat 22-06-2023 11:02 AM
Da, am facut si imi spun ca a fost eroare de sistem si este necesar sa astept ca s-a reinitializat cererea!
Am trimis mail, am vorbit pe chat-ul orange, am sunat la 300 ... numai stiu cum sa procedez. In total in cateva luni, cam 5 erori cel putin, toate erorile de sistem sunt la mine.
la 22-06-2023 11:05 AM
Cristina, îmi pare rău pentru situația ta. Dar dacă ai depus deja o sesizare la noi înseamnă că ea este în atenția colegilor fac toate verificările/ analizele și vor remedia problema. Îți recomandăm să aștepti soluționarea din partea lor.
la 22-06-2023 11:10 AM
Asa este. Prima pe 12.06 si am asteptat 8 zile. Iar astazi in a8a zi mi s-a spus sa mai astept inca 5-7 zile. deci peste inca 5-7 zile presupun ca mai se prelungeste???????? ca la cate erori sunt in sistem ma gandesc ca pic in momentul in care se incinge telefonul si pica reteaua. Asa noroc chior am
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor