anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Facturi restante

Claudia71
Junior

As vrea sa stiu va rog frumos, unde si cu cine sa vorbesc(nu roboti) referitor la un mail de la o firma de recuperare, eu sunt la zi cu facturile si nu inteleg ce se intampla. Mentionez faptul ca nu sunt in tara. Am nevoie de un nr de telefon ce il pot accesa din afara tarii. Multumesc!

5 Răspunsuri 5

Pololică
#StarMember

Buna!

Daca facturile sunt la zi, trimite la firma de recuperare dovada platilor facturilor respective (eventual chiar pe mail). Am avut o situatie similara in firma (nu cu Orange, ci alt furnizor) care trimisesera facturile neplatite la timp catre un BEJ iar acel BEJ ne intrebase de sanatate la o luna (!!!) dupa ce am facut platile.

PS: acei recuperatori ar trebui sa ofere informatii privind soldul si facturile. Asigura-te ca le raspunzi fix pentru respectivele cerinte.

Varianta catre Orange ar fi 300 sau 0374.300.300 sau prin pagina de contact, dar va fi nevoie de ceva timp pentru verificarea informatiilor (data platilor) si, pana se verifica, s-ar putea sa te tot bata la cap firma de recuperari.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Trebuie să iei legătura cu firma de recuperare și să le trimiți lor dovada plății.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Claudia, eu zic sa nu bagi in seama acel mail, poate fi o eroare sau o pacaleala. Daca nu ti s-au sistat serviciile pt neplata si nu ai primit nici un avertisment prealabil de la Orange pt ca ai o restanta la ei, nu vad de ce ai primi mail de la niste recuperatori.

RafaHelper
#StarMember

Buna @Claudia71

Daca nu ești in tara poți apela numărul +40374 300 300 pentru a cere mai multe informații din partea Orange referitor la problema ta. Daca vrei sa eviți apelul telefonic poți încerca sa trimiți un mesaj din aplicația My Orange secțiunea Altele(dreapta jos) -> Contact si feedback -> Scrie-ne, iar un reprezentant Orange iți va răspunde in cel mai scurt timp posibil.

Ne poți spune si cum se numește firma de recuperare pentru a exclude o posibila tentativă de frauda?

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Claudia71 ! Ai reușit să iei legătura cu un operator?

Dacă ți-au fost de folos răspunsurile primite în Comunitate, te rugăm să marchezi ca și soluție pe cel pe care îl consideri util, pentru a ajuta și alți membrii.