anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce fac cost suplimentar de 0,25 euro lunar ? 🤨

dumy_din
Începător
 
6 Răspunsuri 6

Bumbi
Explorator

Ai o opțiune activă.

delfinas
#StarMember

Asta o poti vedea citind factura si comparand-o cu una mai veche.

Esti abonat la vreun serviciu de gen "ton in asteptare" sau ai iPhone?

Anonim
Neaplicabil

Cu siguranță pentru că poți.

Mai multe detalii ar aduce răspunsuri mai punctuale.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Este posibil să fie cost suplimentar multimedia, mai exact tonuri de asteptare. Ai un topic asemănător aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cost-suplimentar-pe-con%C8%9Binut-multimedia/m-p/142630

Dacă nu este, descarci factura detaliată și acolo poți vedea costul suplimentar și de unde provine.

Ai detalii despre cum s-o faci aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-obtine-factura-detaliata-16308

 Oricum, te sfătuiesc prima dată să descarci factura detaliată și să vezi ce și cum.

Cum dezactivezi tonurile de așteptare?

Ai detalii aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/cum-dezactivez-un-ton-de-a%C8%99teptare/m-p/49285

Baftă!

 

FLo1
#StarMember

Salut @dumy_din. Acel cost se datorează activării  opțiunii privind tonurile de apel. Ai un mesaj similar aici: https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cost-suplimentar-pe-con%C8%9Binut-multimedia/m-p/142630

Se poate dezactiva contactând Serviciul Clienți printr-una din modalitățile de contact de aici

DanielaH
Moderator

@dumy_din, s-a rezolvat/ clarificat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Dacă da, te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Mulțumim.