Factură
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaC de către Community Manager
  • 22339 Vizualizări
  • 25 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Am platit toate facturile, dar Creditexpress imi trimite mesaje

Sunt nou rezident in Romania si am abonament la Orange. Scuze pentru romana mea proasta, o invat...Mi-am platit toate facturile de abonament in ziua in care le-am primit. MyOrange spune in mod explicit: "Total de plata: 0 lei" si "Multumim! Ai platit...

bcragg de către Începător
  • 1623 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Nu pot plăti factura prin aplicația my orange

Nu pot sa plătesc factura, asistentul Dino nu îmi funcționează și nu pot vedea sumarul. Cardul este înregistrat in aplicație și am tot plătit facturi cu el

Bell15 de către Junior
  • 1259 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange.

Nu pot vizualiza factura. Îmi arată că sunt client nonorange, Cronos nu poate fi accesat, factura nici atât. Cum pot rezolva situația? Codul de abonat, deși este copiat din mailul primit de la Orange, nu este corect. Așa îmi scrie. Este a doua lună c...

41602347000955 de către Începător
  • 1272 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 3 aprecieri