anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] eSim nefunctional - incearca sa suni daca poti :)

BiB
Junior
Fiind plecat din tara si avand nevoie de o a doua cartela.. am zis sa trec la eSIM orange (ca deh, Belgia nu e atat de dezvoltata incat sa ofere optiune eSIM). Luat cod QR, scanat, adaugat in telefon .. MERGE!! .. ah .. stai.. nu pot suna 🙂
Bine, dau restart telefonului, selectie manuala a retelei .. nimic .. superb .. cartela SIM dezactivata .. GENIAL! 🙂
Deschid apelul wireless .. reusesc .. RAR dar reusesc sa sun. Zic sa sun la suport clienti, poat e o problema ..
Zis si facut.. pun mana pe tel .. din a 5a incercare reusesc sa sun, raspunde don`soara .. ii explic situatia .. sunt in Belgia, am eSIM, nu pot suna...
Discutia a decurs asa:
- Buna ziua, am o problema, am instalat eSIM si nu pot suna.
- Ati incercat sa reporniti telefonul?
- Da, am incercat sa fac si selectie manuala a retelei.
- Bine, va rog sa`mi acordati un moment.
... 2-3 min mai tarziu:
- ATI INCERCAT SA BAGATI CARTELA IN ALT TELEFON?
- Ce cartala?
- CARTELA SIM!
- Doamna, am eSIM, e un cod pe care-l scanez si-l introduc in telefon.
- Da, dar ati incercat sa-l introduceti in alt telefon?
- (facepalm) .. doamna, eSIM, e o cartela virtuala asociata direct telefonului meu, nu am cum sa-l introduc in alt telefon.
- Ah, asteptati un moment ...
5-7 min mai tarziu ...
- Am discutat cu colegii mei si am rugaminte sa incercati mai tarziu sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge cand va intoarceti in romania sa mergeti la un shop orange sa vi se genereze alt cod.
- Doamna, ma intorc peste 1 an in ro, nu am cum sa stau fara telefon.
- Am rugaminte sa dati din nou o selectie manuala a retelei si daca nu merge sa sunati din nou la relatii cu clientii ...
Well .. multumesc ORANGE 🙂
Pana la urma eu ce fac? Cod QR nu se genereaza online sau la telefon (nu inteleg de ce), iar eu nu pot folosi telefonul.
Orange?
16 Răspunsuri 16

DanielaH
Moderator
@BiB, serviciul de roaming este activ pe numărul respectiv? Înainte de schimbarea de SIM a funcționat în roaming?

BiB
Junior
Iti dai seama ca a mers 🙂 folosesc serviciul de aproape 2 luni. Plus de asta am reusit sa sun pe WiFi .. deci 🙂

DanielaH
Moderator

În cazul în care eroarea persistă după restartul telefonului și selectarea manuală a rețelei, pentru rezolvarea problemei legată de imposibilitatea de apelare cu eSIM este necesară, într-adevar, deplasarea într-un Orange Shop întrucât problema, cel mai probabil, este una legată de configurarea telefonului, neavând legatură cu eSIM-ul în sine.

Cum înțeleg că nu ai cum să ajungi într-un Orange Shop, o altă variantă ar fi reactivarea vechiului SIM. Deasemenea, asigură-te că ai instalată ultima versiune disponibilă de sistem de operare.

 

Te așteptăm cu informații noi.

teacher_
#StarMember
Salut! S-ar putea ca din cauza utilizării îndelungate in roaming SEE sa ai probleme cu cartela telefonului. Nu știu dacă are legătură cu esim-ul tau... Nu știu exact care e limita respectiva, dar știu că ea există...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
S-ar putea să fie o restricționare pe roaming. E cam greu cu tehnologiile astea la început de drum! Îmi pare rău!

DanielaH
Moderator
@BiB, ai reușit să apelezi? Funcționează eSIM-ul? Revino, te rog, în Comunitate și oferă-ne mai multe detalii. Mulțumim!

BiB
Junior
@teacher_ : nu e de la asta. a mers fara probleme pana la eSIM @Vio73: probabil :)) @DanielaH: Acum merge. am reusit pana la urma sa trec manual pe Proximus si merge fara probleme. Deci, dupa mica mea pricepere, e o problema a operatorului Orange BE .. so basically .. e o problema Orange :))

nimsoc
Junior
@BiB Ai abonament pentru ESIM sau au dat drumul și la prepay? Și eu locuiesc în afara țării dar nu mă leg la cap cu abonament. Mersi!

BiB
Junior
@nimson: e abonament. nu cred ca au dat drumul la prepay. la mine e perioada determinata in belgia si abonamentul il am de cativa ani buni

cosmintrica
Începător
Mie nu imi vine sa cred asa ceva, am probleme cu esimul si imi inchid telefonul. Am vorbit cu 12 angajati pana acum, niciunul nu stie ce e acela un ESIM.

badmania98
Junior

Bine că nu te-a pus să cureți contactele metalice de la eSim. 😂

Iti dai seama ca telefonul (softul) poate avea un bug si de aici sa genereze erori de comunicare cu operatorul (firma de telecomunicatii mobile), nu? Si da, scanarea codului QR de un alt telefon pentru verificare poate fi o solutie (asa cum SIM-ul fizic se poate muta de pe un telefon pe altul, asa si eSIM se poate transfera pe alt telefon).

De acord cu cele scrise.

Problema apare când eSim nu funcționează și ai vrea să treci înapoi pe sim fizic. Te cheamă la un Orange shop de parcă acestea sunt pe toate drumurile și deschise tot timpul. 

In versiunea web a MyOrange, am optiunea sa comand un SIM fizic (e in acelasi loc cu generarea eSIM). Inconveniente vor fi intotdeauna (ori erori la eSIM, ori trebuie asteptat SIM-ul fizic, ori mers in Shop/Store).

Sa nu uitam: Apple a dat startul la modelele fara SIM fizic (fie ca ne place, fie ca nu). Nu m-ar mira faptul ca pana in 2030 (am dat o cifra rotunda) sa lanseze un model fara gauri (fara Jack, fara lightning, fara USB-C, fara SIM. Nu stiu cum ar putea rezolva difuzoarele, dar solutii ar fi), practic totul wireless. Si ca sa mentinem subiectul (legat de eSIM si probleme), cam toti youtube-rii americani au recomandat ca la IPhone 14 sa ii faci mai intai configurarea telefonului, sa-l actualizezi si apoi sa pui eSIM (la fel, erau posibile erori si nu stiai daca se instealeaza sau nu profilul eSIM).