Reactivare number share galaxy active 2 LTE, utilizat anterior pe alt număr orange..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-08-2020 02:29 AM
Bună, știe cineva un sfat cum pot înrola un terminal galaxy watch 2 LTE cu number share, dacă a fost folosit înainte pe alt număr orange? Îmi da o eroare și nu poate fi înrolat. Plus ca ma așteptam la oferta de 3 luni gratuit cum e în reclama, și nu am aceasta opțiune.. Mulțumesc
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-08-2020 02:56 AM
Salut, Catalinux! Bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog ce eroare primești?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-08-2020 04:32 AM
Mesajul este după ce ma autentifica cu succes în my orange account
ea7a616768ef0248_screenshot_20200813_022834_watch_active2_plugin_original.jpg
Previzualizare fișier
117 KB
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-08-2020 10:43 AM
@Catalinux, ceasul a fost achiziționat de la Orange sau de la un distribuitor autorizat din România? Doar în aceste condiții putem garanta funcționarea serviciului.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-08-2020 07:44 PM
Bună, dacă se citea cu atenție ce am scris nu se adresa aceasta întrebare. Am spus ca a fost utilizat pe un alt număr orange.. Deci DA, achiziționat din Orange și utilizat în rețeaua Orange, cu câteva zile înainte pe alt număr.. Sunt dezamăgit de abordarea din CallCenter Orange, am sunat astăzi de 4 ori ca să mi se citească niște fraze dintr-un tutorial care il găsisem și pe site. Sunt din ce în ce mai putini specialiști în CallCenter, oameni care gândesc și care vor sa te ajute. Problema s-a rezolvat de la sine după așteptarea unui număr de ore de la oprirea serviciului pe numărul unde a funcționat initial.. Nimeni, dar Nimeni din cei pe care am sunat nu mi-a spus sa aștept câteva ore pentru sincronizarea sau actualizarea sistemului sau ce înregistrări or fi în spatele acestui serviciu NumberShare. Toți mi-au spus ca nu exista suport pentru asa ceva și să-l folosesc pe Bluetooth.. Incredibil.. Deci soluția... După dezinrolarea unui număr din sistem se așteaptă cam 4-6 ore în cazul meu. Și eu lucrez în support IT dar niciodată nu-mi permit sa spun unui client nu se poate. Mai verificam, mai analizam.. Etc... Am întrat în comunitatea Orange după 20 ani de client Vodafone și chiar am simțit ca aparțin aici însă astăzi am avut un gust amar.. Sper sa nu se mai repete.
