la 14-09-2024 10:23 PM
<span;>Buna seara! Mi-am activat optiunea internet 4G multiSIM, pe doua cartele fizice iar dupa cateva zile, cand mi-am dat seama ca Orange are in portofoliu aceasta optiune doar pentru marketing (nu primeam apeluri si smsuri pe cele doua dispozitive simultan, doar pe unul sau pe celalalt) am luat hotararea sa o dezactivez pentru ca doar ma incurca si astfel m-am deplasat intr-un magazin Orange, unde angajatul m-a asigurat ca mi-a dezactivat-o. In prezent desi nu sunt taxat pentru aceasta optiune dar ea figureaza activa in contul meu My Orange cu mentiunea ca nu poate fi dezactivata. M-am deplasat intr-un magazin unde 2 angajati nu au stiut de ce figureaza ca fiind activa si nu au stiut sa o dezactiveze. Am sunat la relatii cu clientii unde am primit acelasi raspuns. Intrebarile mele sunt: Angajatii Orange sunt foarte slabi profesional, nu fac o pregatire inainte? Este normal sa acceptam ca in contul nostru (My Orange) sa primim informatii eronate? Si o ultima intrebare, cu precizarea ca nu sunt paranoic, Orange isi intercepteaza clientii, sau un anume angajat face asta? Sa ma adresez politiei, ANPC-ului? Astept pareri. Va multumesc!
</span;>
la 14-09-2024 10:48 PM
”angajatul m-a asigurat ca mi-a dezactivat-o”. Dezactivarea în cazul abonamentelor se face de la o lună la alta, nu instant, întrucât abonamentul este plătit pentru servicii aferente unei luni întregi de servicii facturate. Nu ți s-a comunicat un termen de dezactivare, de exemplu următoarea dată de facturare?
la 14-09-2024 10:52 PM
Am platit doua facturi dupa momentul dezactivarii
la 14-09-2024 10:50 PM
Buna seara! S-a facturat, am platit factura
la 14-09-2024 10:52 PM
Am achitat 2 facturi de la acel moment
la 14-09-2024 10:56 PM
Atunci revino cu o solicitare pentru dezactivarea serviciului (mai ales fiind plătit), fie pe pagina de contact, fie prin chat Djingo sau din MyOrange > Altele > Contact si feedback >Scrie-ne.
la 14-09-2024 10:58 PM
14-09-2024 11:02 PM - editat 14-09-2024 11:02 PM
Dacă nu ”o știe rezolva” personal, să o înregistreze, să îți ofere un număr de înregistrare și să escaladeze solicitarea la o persoană din cadrul serviciului care poate să soluționeze cererea. Nu există ”Nu se poate”, mai ales când este plătit distinct ca opțiune.
la 14-09-2024 11:04 PM
Ok, o sa scriu din nou si o sa primesc raspunsul ca este dezactivata chiar daca in My Orange este activa si astfel nu ar trebui sa ma intereseze..
la 14-09-2024 11:15 PM
Să soliciți un număr de înregistrare (dacă nu primești implicit) și cel puțin din luna următoare să ți se dezactiveze serviciul respectiv. Ar fi de preferat să ai o confirmare scrisă (SMS) în acest sens. Dacă solicitarea va fi pe chat, vei avea totul în scris. Alegerea îți aparține. Succes.
la 14-09-2024 11:17 PM
Va multumesc! Am trimis acum sesizarea si am primit un numar de inregistrare pe mail. Totodata am selectat sa primesc raspunsul pe mail nu telefonic, astfel voi avea dovada. Noapte buna!
la 14-09-2024 11:22 PM
Succes și o noapte frumoasă.
la 20-09-2024 09:42 AM
@Abonat2024, s-a rezolvat situația?
la 20-09-2024 11:58 AM
NU. Mi au inchis solicitarea fara sa o solutioneze.
In urma solicitarii dumneavoastra am observat ca ati discutat cu un operator Orange Romania cu privire la abonamentul pentru codul de abonat ...
Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming. Acesta a fost mailul primit. Am vorbit cu cineva de la Orange prin chat ocazie cu care mi a comunicat ca sesizarea a fost inchisa
la 20-09-2024 12:00 PM
Mulțumesc pentru răspuns. Îmi pare rău ca nu s-a rezolvat.
Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor