la 22-10-2022 09:37 PM
Buna seara !
Incerc sa atasez Number Share pe Samsung Watch 5 Pro LTE alaturi de un Samsung Fold 4. Am incercat prin Wear App insa nu apare meniul de Mobile Phone.
Au mai fost astfel de cazuri ?
Multumesc
Gabi
26-12-2022 11:20 AM - editat 26-12-2022 11:23 AM
Salut.
Telefonul tau nu este compatibil eSIM. Acel eSIM.me este un SIM fizic cu suport pentru mai multe SIM-uri virtuale, folosind o aplicatie proprietara. Nu e deloc acelasi lucru. Plus ca, in continuare iti ocupa unul dintre slot-urile fizice. Si daca nu cumva ai foarte multe numere pe care vrei sa le accesezi de pe acelasi telefon, nu are rost sa te complici.
la 23-10-2022 03:05 AM
Gabi, bun venit in Comunitate!!!
Ca sa activezi Number Stare, trebuie sa te conectezi in My Orange. Apoi "activează Bluetooth-ul pe telefon. Apoi deschide aplicația Galaxy Wearable (pe telefoanele Samsung). Alege modelul tău de ceas din listă și fă asocierea. Vei fi redirecționat într-o nouă pagină. Autentifică-te cu datele contului My Orange și confirmă activarea serviciului Number Share pe numărul ales. În scurt timp vei primi SMS-ul de confirmare".
la 24-10-2022 10:45 AM
@Gabriel_Cristia, ai reușit să activezi serviciul?
la 26-12-2022 11:05 AM
Buna ziua nu am reușit iar am scris pe google esim Xiaomi Black shark 4 și am o app pe magazin play esim.me unde îmi spune că telefonul este compatibil cu esim cost cartela 25 euro și cu opțiunea de control la 5 dispozitive super tare
26-12-2022 11:20 AM - editat 26-12-2022 11:23 AM
Salut.
Telefonul tau nu este compatibil eSIM. Acel eSIM.me este un SIM fizic cu suport pentru mai multe SIM-uri virtuale, folosind o aplicatie proprietara. Nu e deloc acelasi lucru. Plus ca, in continuare iti ocupa unul dintre slot-urile fizice. Si daca nu cumva ai foarte multe numere pe care vrei sa le accesezi de pe acelasi telefon, nu are rost sa te complici.
26-12-2022 01:41 PM - editat 26-12-2022 01:43 PM
Da ai dreptate nu ma complic esim.me .
dar m-am lamurit si cu acel abomnamentul yoxo nici acest nu ma pot conecta din pacate informatile sunt ascune apoi iti spun ca nu merge dar in fine mas bucura daca macar daca platesc abonametul pt 5g macar sa mearga dar nici acel lucru nu merge eram in Orange magazin shop mall Baneasa si nu aveam 5g este vorba de abonametul yoxo 150 gb la g5 plus esim activ din pacate nu mam ales cu nimic.
Ms tuturo pentru indrumari si raspunsuri. SARBATORII FERICITE
la 26-12-2022 03:05 PM
eSIM-ul nu are legatura cu 5G-ul. Banuiesc ca nu de asta voiai eSIM, nu?
Oricum, de cand ai abonamentul ai avut vreodata 5G? Nu stiu cum e cu acoperirea, dar in Bucuresti ar trebui sa fie cat de cat ok.
Ai activat tot ce trebuie pe cont? Pentru ca daca nu ma insel, va trebui activat 5G-ul si pe cont. Daca n-ai facut asta, ia legatura cu un consultant pe chat si verifica. Telefonul ar trebui sa fie compatibil. Si daca ai si un abonament cu 5G, si semnal in zona respectiva, teoretic ar trebui sa mearga.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor