anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reușesc să activez Number share pe Apple Watch

Irinaty
Junior

Nu reușesc să activez Number share pe Apple Watch. În aplicația Watch de pe iPhone, in încercarea de a configura serviciile celulare apare mesaj de eroare, la conectarea în my orange. Precizez ca și telefonul și ceasul sunt compatibile cu acest serviciu. Am încercat și în două agenții, fără rezultat însă.

1 Soluţie acceptată‚

Primii doi pasi indicati, adica resetarea conexiunilor celulare si setarea numarului in IMesage si FaceTime nu i-am facut. Oricum am urmat atatia pasi, fie personal, fie ajutata de cei de la Orange, incat e posibil ca setarile respective sa fi fost facute. Ce stiu sigur e ca dupa stergerea contului si recrearea lui am putut activa number share-ul. Am uitat sa precizez ca abonamentul contine 3 numere si este posibil ca prima data sa nu fi setat nr. cu number share ca administrator al contului, desi am verificat si asta.

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Încearcă și o dezinstalare/ reinstalare a aplicației My Orange, poate ajută, cum este aici .

De asemenea, poți cere ajutorul la suportul Apple, poate te ajută cu un sfat sau altceva.

Baftă!

Am dezinstalat/ reinstalat aplicația, am resetat ceasul și am urmat toți pașii de asociere din nou. La scanarea codului QR pentru instalarea sim ului îmi apare de asemenea, un mesaj de eroare. La suport Apple nu am apelat. 

Irinaty
Junior

Am solicitat și suport Apple. Problema pare să fie de la Orange. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Atunci scrie-le celor de la Orange din secțiunea Contact  , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj și cere-le ajutorul.

Să fie cu noroc!

Esti pe abonament sau Yoxo/ cartela reincarcabila? La mine a durat activarea fix un minut, e ciudat ce patesti tu.

Pe abonament, nr portat.

Anca07
#StarMember

Buna @Irinaty 

Numarul de telefon, este numar portat?

Ce modele de apple watch si iphone folosesti?

Multumesc pentru raspunsuri!🌙

Da, e un număr portat. 
Este vorba de un iPhone 13pro și un Apple Watch seria 9.

Amândouă dispozitivele au actualizările de software la zi.

Anca07
#StarMember

Buna @Irinaty 

Multumesc de raspuns.

Poti verifica topicul de AICI

Propunerea mea este sa faci pasii mentionati in solutia acceptata pentru acest topic. Pare o problema similara cu cea mentionata de catre tine.

Te asteptam sa revii cu vesti bune in comunitate!

Zi cu soare!🌞

DanielaH
Moderator

@Irinaty, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi number share?

Irinaty1
Junior

Da, am rezolvat problema. Am recreat contul My Orange si totul a mers perfect.

Buna @Irinaty1 

Ma bucur ca ai reusit si ca ai revenit in comunitate sa ne spui.

Zi cu soare!🌞

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@Irinaty1 bine că s-a rezolvat și mulțumim că ai revenit cu update!

Ai parcurs pașii din topic-ul sugerat de @Anca07 sau ai făcut ceva diferit?