Nu pot activa NumberShare (Iphone 12mini cu Apple watch 2Se cellular)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 09:06 AM - editat ultima oară la 30-01-2025 09:10 AM de DanielaH
Salut,
M-am portat la Orange ca am nevoie de functia NumberShare. Am Iphone 12mini cu Apple watch 2Se cellular.
Am urmat toti pasii care se cer, dar degeaba, nu pot activa serviciul, imi spune : Momentan sectiunea curenta este indisponibila" .
Am citit pe toate forumurile si am vazut ca mai sunt persoane care au intampinat problema asta. Am facut si eu ca ei, am dezinstalat aplicatia si am instalat-o iar si, nimic. Cand intru pe chat la Orange, mi se spune sa merg in shop la Orange, in shop la Orange imi spune sa sun la 300, la 300 imi spune sa merg in shop..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 09:32 AM
@Arnie, bun venit în Comunitate!
Ne poți spune, te rog, în ce pas al activării primești mesajul de eroare? Ar ajuta să atașezi și o captură de ecran (fără date personale).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 02:30 PM
Sigur,
Dupa ce intru in aplicatia ceasului, in “Conexiune celulara” intru in “Configurati servicii celulare” , ma arunca in cont, iar cand intru in cont imi spune “momentan secțiunea curenta este indisponibilă . Te rugam sa incerci mai tarziu.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 02:33 PM
Mulțumesc pentru detalii. Pare să fie o situație punctuală legată de contul tău. Îmi poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat? Voi ruga colegii să verifice.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 02:37 PM - editat ultima oară la 30-01-2025 02:39 PM de DanielaH
Nu stiu cum sa trimit in privat, dar il pun aici 🙂 0759xxxxxx
Multumesc pentru ajutor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 03:25 PM
Colegii mai au nevoie de username-ul cu care te loghezi în aplicație și de adresa de e-mail.
Pentru mesaj privat dai clik pe profilul meu și apoi pe "Trimite un mesaj" din dreapta sus.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 02:46 PM
Salut! Ai admin pe codul de client? Ai incercat pe date mobile? Aceeasi problema am avut o si eu si s-a rezolvat așa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 02:58 PM
Salut!
Am urmat toti pașii. Am admin in cont, pe numar. La mine nu vrea.
